13 SMS Gedichten

IN klachinko  |  POSTED :  15:00 0

SMS Gedichten, SMS Gedichten 2014
SMS Gedichten
SMS Gedichten
ik dacht dat de ware niet bestond
maar ik dacht het verkeerde,
want jij bent degene 
waar ik mijn leven mee wil delen

SMS Gedichten, SMS Gedichten 2014
Ik verlang naar jou...
Ik ben jou voor eeuwig trouw...
Jij verlangt naar mij...
We maken elkaar gelukkig en blij...

SMS Gedichten, SMS Gedichten 2014
SMS Gedichten
SMS Gedichten
in mijn denken duikt de hoop op,
de hoop dat mensen samengaan,
zonder haat, maar met liefde
voor elkaar.
alleen god kan dat bewerkstelligen
geloof ik!

SMS Gedichten, SMS Gedichten 2014
SMS Gedichten
SMS Gedichten
de heer zal wonden genezen,
alleen littekens blijven achter,
hij geneest met zijn kracht.

SMS Gedichten, SMS Gedichten 2014
nee, je verdient geen tweede kans.
nee, ik wil je niet meer zien.
nee, ik wil je niet meer horen.
nee, ik hou niet van je.
nee, je hebt me bedrogen!

SMS Gedichten, SMS Gedichten 2014
SMS Gedichten
SMS Gedichten
de vader is er altijd,
in ons denken en ons doen,
hij verblijdt ons leven.

SMS Gedichten, SMS Gedichten 2014
de traan die nu over mijn wangetje glijdt
is voor jou omdat ik van je hou 
je bent van mij 
en je blijft van mij, voor altijd

SMS Gedichten, SMS Gedichten 2014
Ik was er altijd voor jou,
Maar waar was jij,
Ik had nooit gedacht dat je zo slecht zou zijn,
Dit vergeef ik je nooit meer!!

SMS Gedichten, SMS Gedichten 2014
SMS Gedichten
SMS Gedichten
Never cry for the person who hurts you.
Just say thank you for giving me a chance
to find someone better than you

SMS Gedichten, SMS Gedichten 2014
zalig zijn de voeten die
vrede brengen.
zij zijn boodschappers van
de heer.

SMS Gedichten, SMS Gedichten 2014
SMS Gedichten
SMS Gedichten
we lijden net als onze heer
we zijn niet beter af dan hij
maar hij zal ons helpen
ons kruis te dragen.

SMS Gedichten, SMS Gedichten 2014
ons leven is verbonden
met een rode draad
met onze schepper.

SMS Gedichten, SMS Gedichten 2014
Goede vrienden staan altijd voor je klaar,
In goede in slechte tijden,
In kwade en goede dagen!

Meid, je moet weten ik ben er altijd voor jou!! <3

نبذة عن الكاتب

اكتب وصف المشرف هنا ..

اشتراك

الحصول على كل المشاركات لدينا مباشرة في صندوق البريد الإلكتروني

شارك الموضوع

مواضيع ذات صلة

0 commenti:

leb

back to top