Top SMS Gedichten

IN klachinko  |  POSTED :  14:30 0

SMS Gedichten
Top SMS Gedichten
Top SMS Gedichten
Je zei dat je bang was om mij te verlaten, 
maar toen confronteerde je je angsten, 
en ging je weg.

SMS Gedichten
Het ergste afscheid, 
is degene, 
die nooit gezegd is geweest.

één blik.
En ik wist dat ik veel te veel tijd ging spenderen 
om een gedicht zo mooi als hem schrijven.

SMS Gedichten
Top SMS Gedichten
Top SMS Gedichten
als je mij niet leuk vindt 
dan begrijp ik dat. 
want wie wil er nou een madeliefje 
in een veld vol rozen.

SMS Gedichten
ik hou van pizza.
jij houdt van pizza. 
ik ben slecht in dichten. 
kus me.

SMS Gedichten
Top SMS Gedichten
Top SMS Gedichten
ik hou van jou.
je bent zo lekker.
hoe onperfect en mislukt je er ook uitziet. 
Pannekoek.

SMS Gedichten
oh lieverd, 
ik weet dat wij niet meer tegen elkaar praten,
maar ik kijk nog steeds naar jou
en ik weet
dat jij ook nog steeds naar mij kijkt.

SMS Gedichten
Top SMS Gedichten
Top SMS Gedichten
Je bent zo lekker.
Met al je verschillende smaken,
ik krijg er geen genoeg van.
Jelly Beans. :)

3 woorden,
8 letters,
1 betekenis:

I love you

SMS Gedichten
Top SMS Gedichten
Top SMS Gedichten
hoor mijn smeken,
mijn hart bezwijkt,
ik verlang naar u, 
sterke rots.

SMS Gedichten
mijn broer en zus heb ik lief,
hoewel ze anders zijn als ik,
elk mens is anders,
door onze vader gemaakt.

نبذة عن الكاتب

اكتب وصف المشرف هنا ..

اشتراك

الحصول على كل المشاركات لدينا مباشرة في صندوق البريد الإلكتروني

شارك الموضوع

مواضيع ذات صلة

0 commenti:

leb

back to top