SMS Gedichten

IN klachinko  |  POSTED :  12:19 0

SMS Gedichten
Gedichten
Gedichten
afscheid nemen van mensen 
die echt veel voor je betekenen 
is het ergste wat er is!

Het ergste afscheid, 
is degene, 
die nooit gezegd is geweest.

Stop
Stop being
Stop being so
Stop being so attractive
I'm
I'm dyin'

SMS Gedichten
Gedichten
Gedichten
mijn gedachten zijn bij u,
u bepaalt mijn leven,
in uwe handen geef ik mijn
leven.

verlang jij ook naar jezus 
zijn komst
het zal een feestdag zijn!

Altijd gedacht dat je echt van me hield.
Nooit gedacht dat je dit ging doen.
Maar blijkbaar waren mijn gedachten fout.
Als je weet wat ik bedoel.

SMS Gedichten
Gedichten
Gedichten
het prille begin van een leven
is zo mooi,
het is dan niet voor te stellen
dat er een eind aan komt!

Als ik in de spiegel kijk zie ik 
een heel onzeker meisje.
Ik voel me nooit op me gemak.
Denk dat ik minder ben dan de 
anderen meiden. Waarom 
weet ik niet.

SMS Gedichten
Gedichten
Gedichten
er zijn 2 dingen waar ik niet mee speel,
1: eten
2: liefde
omdat het zo kostbaar is

Elke dag denk ik aan jou,
jij laat de zon schijnen...
Jij maakt de lucht blauw.
Weet je dat ik van je hou?
Nee???!!! Nou, dan zeg ik het nu gauw...

IK HOU VAN JOU!

SMS Gedichten
Gedichten
Gedichten
vader, zo lief bent u,
dat ik het niet kan beschrijven.
maar ik hou heel veel van u.


التسميات: , ,
نبذة عن الكاتب

اكتب وصف المشرف هنا ..

اشتراك

الحصول على كل المشاركات لدينا مباشرة في صندوق البريد الإلكتروني

شارك الموضوع

مواضيع ذات صلة

0 commenti:

leb

back to top