Sms Gedichten 2014

IN klachinko  |  POSTED :  10:30 0

Sms Gedichten 2014
Wanneer je
De ware liefde 
Heb gevonden
Is de lach in je hart
Groter
Dan de lach op je gezicht
Sms Gedichten 2014
Sms Gedichten 2014
Wanneer
De roze mist
Van verliefdheid
Is opgetrokken
Kan de echte liefde
Neerdalen

Sms Gedichten 2014
Sms Gedichten 2014
Sms Gedichten 2014
Liefde kent geen haat,
maar je zal je vergissen.
want nu jij niet bij mij bent,
♥ haat ik het om je te missen. ♥

Sms Gedichten 2014
Sms Gedichten 2014
Sms Gedichten 2014
Stilte uren
enkel gevangen in
gedachten verzonken zijn.
Tijdloos verdwalen
in tijd of zijn
Ongecontroleerde
nevelbanken
omhoog geworpen
Samensmelting
van heden en verleden
Door de unieke werking
van het menselijk brein.

Sms Gedichten 2014
Sms Gedichten 2014
Sms Gedichten 2014
Nu jij daar niet meer staat,
om mij liefdevol te leiden.
Jouw hand onzichtbaar
uit de mijne hebt laten glijden.


Raken mijn vingers
versteend en verstard.
Sluiten zich als een ijzige band,
langzaam rondom mijn hart. 

Sms Gedichten 2014
Sms Gedichten 2014
Sms Gedichten 2014
Zo onbereikbaar
Maar toch ook zo dichtbij
Ben ik gaan zoeken
Naar een persoon zoals jij

Wij zijn 2 puzzelstukjes,
Die perfect samen gaan.
Als wij elkaar verbinden,
Kan niks dat kapot slaan.

نبذة عن الكاتب

اكتب وصف المشرف هنا ..

اشتراك

الحصول على كل المشاركات لدينا مباشرة في صندوق البريد الإلكتروني

شارك الموضوع

مواضيع ذات صلة

0 commenti:

leb

back to top