Liefde en houden van

IN klachinko  |  POSTED :  08:51 0

Liefde en houden van
Gedichten sms
Gedichten sms
liever dan lief, 
zoeter dan zoet, 
beter dan goed,  
alleen zo kan ik mijn liefde voor jou beschrijven, 
ik hou van jou mijn hartendief
Liefdes gedichten 2014
ik wist niet wat liefde was 
tot ik jou zag 
het veranderde alles 
o lieve 'naam' 
kijk me aan en zeg 
ik hou van jou 
dan beleef ik de liefde nog meer
Liefde en houden van
Gedichten sms
Gedichten sms
ik zit hier alleen.. 
jij daar alleen.. 
ik zit te denken aan jou.. 
jij aan mij.. 
ik verlang naar de dag 
dat ik je weer kan zien...
Liefdes gedichten 2014
Jij bent het beste wat mij is over komen 
jij bent mijn leven mijn alles.. 
ik kan niet zonder jou.. 
Liefde en houden van
als de aarde niet zal draaien,  
in het eindeloze blauw.  
Was er nog geen dag verloren,  
want MIJN wereld draait om JOU
Liefdes gedichten 2014
Gedichten sms
Gedichten sms
ook al woon je ver weg, ik voel je altijd  
dichtbij mij.  
je sta altijd aan me zij.  
jij maak me altijd blij.  
was je maar van mij...
Liefde en houden van
Schat..ik stond vanochtend op. 
En dacht gelijk aan Jou!! 
Aan mijn grote Liefde... 
Lieverd ik verlang naar straks. 
Dat ik je heel even zien mag....
Liefdes gedichten 2014
ik hou van jou zoals je bent.. 
ik hou van jou zoals je doet.. 
ik hou van jou zoals je praat.. 
kortom ik hou van jou zoals jij bent!
Liefde en houden van
Gedichten sms
Gedichten sms
nog nooit ben ik opzoek naar iemand 
maar toen ik jou zag dacht ik wouw  
ik heb jou gevonden en nu ben ik  
elke dag naar jou opzoek...
Liefdes gedichten 2014
Jij bent die glimlach op m'n gezicht! 
Jouw liefde is mijn leven, 
Er is niets dat ik je niet wil geven.. 
Wil m'n leven met je delen!!
Liefde en houden van
ware liefde is heilig 
ware liefde is veilig 
waar je ook bent  
op ieder moment 
is mijn liefde alleen voor jou bestemd
Liefdes gedichten 2014
Gedichten sms
Gedichten sms
als de zon weer schijnt  
en de nacht verdwijnt 
ben jij nog steeds in mijn gedachten 
dat gaat nooit meer weg... 
alleen als jij er bent ...
Liefde en houden van
Jij en ik: een vreemde combinatie 
Wij samen: een moeilijke situatie 
Maar als we onze relatie een kans gunnen 
Denk ik dat we de wereld wel aankunnen
Liefdes gedichten 2014
Ik kijk naar de foto. 
Een foto van jou. 
Ik sluit mijn ogen en denk aan jou 
Ik open mijn ogen 
En zie je foto staan  
Mijn ogen branden 
Er vloeit opnieuw een traan.
Liefde en houden van
even laten weten  
even laten horen  
ik ben je niet vergeten  
wilde je niet storen  
een groet hoe klein die ook is  
een kus voor iemand  
die ik enorm mis
Liefdes gedichten 2014
men zegt ...niets is onmogelijk... 
maar ik weet dat het wel zo is... 
men zegt...ga er voor... 
terwijl het niet zo eenvoudig ligt.. 
op een dag...ik blijf dromen....!
Liefde en houden van
ik kan het niet geloven, 
dat ik zo'n iemand als jou heb gevonden. 
je hebt me hart gestolen! 
als ik bij je ben voel ik me fijn
Liefdes gedichten 2014
elke stap die je neemt.. 
neem je niet alleen.. 
maakt niet uit wat je doet,  
het komt wel goed.. 
ik zal er voor je zijn
Liefde en houden van
de les die wij allen uiteindelijk, 
moeten leren is: 
onvoorwaardelijke liefde 
niet alleen voor anderen, 
maar ook voor onszelf.
Liefdes gedichten 2014
Gedichten sms
Gedichten sms
ik ben aan het wachten op de dag  
dat je met mij mee naar zee gaat  
wandelen langs het strand 
zo zalig dicht bij jou  
en iedereen die onze richting uitkijkt 
ze hebben nog  nooit zo een  
ware liefde gezien
Liefde en houden van

نبذة عن الكاتب

اكتب وصف المشرف هنا ..

اشتراك

الحصول على كل المشاركات لدينا مباشرة في صندوق البريد الإلكتروني

شارك الموضوع

مواضيع ذات صلة

0 commenti:

leb

back to top