Gedichten Korte sms versjes

IN klachinko  |  POSTED :  08:16 0

Gedichten Korte sms versjes
door al deze fruitstukken kwam er een salade
iedereen wou het eten en zelf de reddingsbrigade!
Korte sms versjes
Korte sms versjes
geen traan zonder een lach
geen lach zonder een traan

My love
Of my life
With everything I love
U

Gedichten Korte sms versjes
We should love, not fall in love.
Because everything that falls, gets broken.
Korte sms versjes
Korte sms versjes
zonder liefde kan ik niet leven.
zonder liefde zou mijn hart het begeven.
zonder liefde bestaat er geen mij.
want mijn liefde ben jij.

Gedichten Korte sms versjes
het gevoel in mijn buik is niet te stoppen 
daardoor blijft mijn hart maar kloppen
de vlinders hou je niet tegen 
maar het gevoel houd me verlegen 
mijn hart is veilig bij jou 
dus je weet dat ik van je hou
Korte sms versjes
Korte sms versjes
Gedichten Korte sms versjes
rozen zijn rood,
viooltjes zijn blauw.
liefste schat,
ik wil dat je weet ik hou van jou.
Korte sms versjes
Korte sms versjes
je liefde is zo rond als een mandarijn
maar dat vinden mijn handjes wel fijn

Gedichten Korte sms versjes
je liefde is als een mango
want tijdens onze eerste date dansten we de tango

Je hart is zo rood als een aardbei
en zo ontstond een romantisch kippenei
Korte sms versjes
Korte sms versjes
Gedichten Korte sms versjes
de tenen zolang als een banaan
daardoor zag ik jou wel staan

Toen viel er een druif
en daarna kwam er uit de lucht vliegen een vredesduif

نبذة عن الكاتب

اكتب وصف المشرف هنا ..

اشتراك

الحصول على كل المشاركات لدينا مباشرة في صندوق البريد الإلكتروني

شارك الموضوع

مواضيع ذات صلة

0 commenti:

leb

back to top