SMS Gedichten cool

IN klachinko  |  POSTED :  08:00 0

SMS Gedichten
ik beschouw mijn leven
op aarde,
elke dag als een zoeken
naar de bron waar ik
vandaan gekomen ben.
Gedichten
Gedichten 
ik voel de pijn.
de pijn van verlies.
ik voel de pijn.
omdat je mij 
voor een ander verliet.

SMS Gedichten
Gedichten
Gedichten 
kon ik maar een nieuwe wereld toveren,
waarin jij alles hebt,
niets hoeft te veroveren
waarin de wet
een weten is
waarin moeten
vergeten is.

SMS Gedichten
de geboorte van een 
gedachte
is iedere keer weer 
nieuw.
gedachten komen tot
leven
in ons zieleleven.
zij brengen nieuw leven
en verruimen ons hart.
Gedichten
Gedichten 
SMS Gedichten
de wolken zij besprenkelen
de hemel
vaak wil ik me op zo een
wolkje mee laten drijven 
door de lieve blauwe lucht.

SMS Gedichten
Gedichten
Gedichten 
glas
buigt in
sierlijke lijnen

neigt 
naar boven
reikt aan licht

verliest zich
hemel rakend
in ijle kwetsbaarheid

SMS Gedichten
Gedichten
Gedichten 
transparantie
weerspiegelt
eeuwige schoonheid

Pink or blue
It will surely make you bloom
with lullabies and smiles
and happiness in the eyes
let's welcome the little angel
who will spread lots of giggles

SMS Gedichten
No one else will ever know 
the strength of my love for you. 
After all, you're the only one who knows 
what my heart sounds like from the inside

SMS Gedichten
Unless you are the one who put this baby in her, 
or the one who will take it out, 
you are not allowed to touch my belly

نبذة عن الكاتب

اكتب وصف المشرف هنا ..

اشتراك

الحصول على كل المشاركات لدينا مباشرة في صندوق البريد الإلكتروني

شارك الموضوع

مواضيع ذات صلة

0 commenti:

leb

back to top