Gedichten SMS

IN klachinko  |  POSTED :  09:30 0

Gedichten SMS
SMS Gedichten
SMS Gedichten 
Real friends know exactly what to do 
to put a smile on your face 
when you think you can't smile .

pijn in ons hart
zal verdwijnen
als we opnieuw
geboren worden.

Gedichten SMS
SMS Gedichten
SMS Gedichten 
ik geloof in een heer
die over het heelal loopt
die zijn kracht gebruikt
om ons mensen te steunen!

Gedichten SMS
SMS Gedichten
SMS Gedichten 
je hebt een beschermengel
die over je waakt.
je hoeft niet meer bang te zijn,
want hij is er altijd.
het is goed dit te weten.

Gedichten SMS
SMS Gedichten
SMS Gedichten 
toen ik blind was en jij 
beslist mijn ogen wilde zijn
bij koorts aan mijn ziek bed
zat, geduldig...

Gedichten SMS
We lagen voor het haardvuur
dat langzaam doofde
Ik wist wat je dacht
voor je het hardop zei

ik ook van jou...

Gedichten SMS
SMS Gedichten
SMS Gedichten 
When you say you love me,
Know I love you more
And when you say you need me,
Know I need you more

نبذة عن الكاتب

اكتب وصف المشرف هنا ..

اشتراك

الحصول على كل المشاركات لدينا مباشرة في صندوق البريد الإلكتروني

شارك الموضوع

مواضيع ذات صلة

0 commenti:

leb

back to top