nieuwe sms van je hou

IN klachinko  |  POSTED :  11:30 0

SMS Gedichten
nieuwe sms van je hou
nieuwe sms van je hou
don't lose faith
don't lose hope
you're just in the beginning of your adventure
go for it and make things happen

SMS Gedichten
nieuwe sms van je hou
nieuwe sms van je hou
afscheid nemen van mensen 
die echt veel voor je betekenen 
is het ergste wat er is!

soms fantaseer ik 
over jou en over mij 
zouden jij en ik 
wij kunnen zijn?

SMS Gedichten
nieuwe sms van je hou
nieuwe sms van je hou
heel dichtbij u wil ik zijn,
heel dichtbij,
geen plaats is beter
als in uw bescherming te zijn.

Suicidal people 
are just angels, 
who want to go home.

SMS Gedichten
ik zeg het altijd 'liefde' is mooi
maar dat het z'n pijn zou doen
verwachtte ik nooit

SMS Gedichten
nieuwe sms van je hou
nieuwe sms van je hou
let there be hope in the world,
hope for a better life,
for love and peace.

SMS Gedichten
eenzaam voel ik me onder
de mensen,
mijn zielepijn is groot,
wanneer zal ik weer gelukkig
zijn met de mensen om me heen.

SMS Gedichten
nieuwe sms van je hou
nieuwe sms van je hou
deze nacht is de heer ons nabij
dat weet ik zeker
hij schijnt met sterren en maan
door de ruit.

in Nederland hebben
we een klok
in Suriname
hebben we de tijd

SMS Gedichten
nieuwe sms van je hou
nieuwe sms van je hou
leer mij op u te vertrouwen
u lief te hebben boven alles
uw liefde reikt vanaf de aarde
tot in de hoogste hemel.


نبذة عن الكاتب

اكتب وصف المشرف هنا ..

اشتراك

الحصول على كل المشاركات لدينا مباشرة في صندوق البريد الإلكتروني

شارك الموضوع

مواضيع ذات صلة

0 commenti:

leb

back to top