Voor de mooiste liefdesgedichten

IN klachinko  |  POSTED :  16:23 0

Voor de mooiste liefdesgedichten
Je haren zijn Glanzend
Je ogen zijn Schitterend
Je lichaam is adembenemend
Je huid is mooi
Liefde hoort niet in een kooi
Liefde hoort vrij
En ben voortaan o zo blij
Mijn leven is kleurrijk en zo zacht
Op jou heb ik eeuwen gewacht
En in dit gedicht wil ik zeggen
Dat ik mijn gevoelens voor jou niet in woorden kan uitleggen
Ik probeer te zeggen tegen jou
Dat ik van jou hou
 
liefdesgedichten
liefdesgedichten

Voor de mooiste liefdesgedichten
 Vlinders fladderen in je buik,
het mooie zien in elke bloem, boom en struik.
Verwar liefde niet met de persoon die je lief hebt!
Die lieverd is jouw droom, "de liefde" een concept.
Verliefd zijn betekend: je kwetsbaar opstellen,
dagen, uren, minuten aftellen.
Ooit zal je het moeten zeggen aan jou schat,
dan weet hij dat je hem hebt liefgehad.
Misschien word je afgewezen, misschien in de hemel geprezen...
Misschien word je veracht, misschien heeft hij afgewacht.
Maar wat er ook gebeuren zal,
al verdwijnen de wolkjes en kom je ten val,
er is altijd iemand die om jou zal geven!
Die steeds avonturen met je wil beleven!
Wie? Dat is een goeie vraag!
Het antwoord komt verschrikkelijk traag...
Misschien is de prins op het witte paard jou wel waard?
Of misschien een herder op een gevlekte koe?
Zolang het echte liefde is,
wens ik het iedereen van harte toe!
liefdesgedichten
liefdesgedichten
 
Voor de mooiste liefdesgedichten
Ik wou dat ik een woord kon vinden,
een woord dat zachter door het struikgewas kan stappen dan een zomerhinde.
Ik wou dat ik een woord kon maken,
een woord dat hoger dan de morgensparren de lucht kan raken.
ik wou dat ik een woord kon zeggen ,
een woord dat stiller dan een schip van schuim vlak
bij je oorschelp komt aanleggen.
Het zal een zacht, hoog, stil woord zijn,
dat je dronken maakt als jonge wijn,
of warmer dan zonneschijn, dat je inspint tegen winterkou
dat net zo klinkt als,
'k hou van jou
 
Voor de mooiste liefdesgedichten
 
liefdesgedichten
liefdesgedichten
Ik wou je even iets zeggen,
gewoon heel even,
het is moeilijk uit te leggen,
maar toch belangrijk in m'n leven.

Ik heb je al meer dan eens gezegd :
I Love you ,
en daarbij misschien : I always do.

Het waren of beter gezegd zijn,
mooie woorden heel erg fijn,
wat ik zei meende ik , écht waar !
Daarom ben ik nu nog niet klaar.

Ik wil gewoon dat je het weet,
en heel zeker nooit vergeet.
Er is iets wat ik onthoud ,
eigenlijk is het niet iets van mij
maar van jou ,
het zegt dat ik mij aan je wil binden,
ik weet niet wat jij ervan zult vinden.
Misschien vind jij het té vroeg voor deze woorden
en maken we nog geen akkoorden,
maar zo weet je wat ik voor je voel
en houden we het hoofd koel.

Hiermee eindig ik mijn brief,
enkele woorden,heel lief :
''The greatest thing you'll ever learn
is just to love and be loved in return!''
;-)

Voor de mooiste liefdesgedichten
 Sam, wat een mooie naam !
jammer dat de jongen ...
excuseer, de mooie, snelle, lieve jongen
niet zo mooi, snel, lief is als je zou denken

liefdesgedichten
liefdesgedichten
dat jij me niet mooi, snel, lief genoeg vond ?
dat is jou probleem
dat jij niet verliefd op me bent ?
daar kan ik mee leven

dat deed me pijn
maar wat me boos maakt
is dat die 'sorry' er niet vanaf  kon

nee helemaal geen sorry !
ik huilde ...
ik had pijn ...
en ik huilde ...

anderen willen iets met mij
maar ik moet ze niet hebben
ik wil jou !
maar dat zie je niet in

NEE

ik weet het
ik moet je vergeten
en dat doe ik

maar je moet weten dat ik er mee zit
ik had pijn en verdriet !

maar enfin
wat ik eigelijk zeggen wilde :

jij leerde me dat jongens en liefde
niet zo mooi, snel, lief zijn als ze eruit zien

je leerde het me met pijn en verdriet
maar je leerde het me toch

Voor de mooiste liefdesgedichten
 Morgens zittend op mijn terras
zucht ik diep:'ik zou willen dat zij er was'.
Het uitzicht is prachtig, de zon is warm
toch voel ik me hier ontzettend arm.
Ondanks zijn felheid kan de zon me niet verwarmen,
nee alleen jij, als je me zou omarmen.
Ingegeven door een verkeerde beslissing,
is mijn leven hier weer een vergissing.
Kijkend in de zon wordt ik verblind,
bedenk me hoeveel ik je bemin.
Het leven zonder jou is kil,
ma dushi, jij bent het die ik wil.
Ik sluit mijn ogen, zie hoe je lacht,
de pijn wordt een beetje verzacht.
Zover weg, maar in mijn hart zo dichtbij,
elke gedachte aan jou maakt me een beetje blij.

Voor de mooiste liefdesgedichten
 Wat zijn er een hoop vragen over het leven
een ervan is wie heeft het ons gegeven
je ouders zegt iedereen dan
maar hoe zit het me de eerste vrouw en man

liefdesgedichten
liefdesgedichten
degene die dus geen ouders had
maar wel het leven kreeg hoe deed die dat
dat is de vraag die in mijn hoofd rondzweeft
en waar niemand een antwoordt op heeft

ik ben er wel benieuwd naar
want ik vind het wel raar
net als wat heeft het voor zin
gelukkig leven met of zonder gezin

je leeft gaat dood en dat was dat
maar het je er wat aan gehad
maar voor mij maakt het niet uit
want op het moment dat ik mijn ogen sluit

want op dat moment zie ik jou voor me staan
en gaat mijn hart steeds sneller slaan
aan jou geef ik de rest van mijn leven
ook al duurt dat maar heel even
Voor de mooiste liefdesgedichten
 wat jij doet,
wil ik ook doen,
al jaren!

wat jij draagt,
wil ik ook dragen,
al jaren!

wat jij meemaakt,
wil ik ook meemaken,
al jaren!

wat jij hebt,
wil ik ook hebben,
al jaren!

want jij bent,
wil ik ook zijn,
want jij bent agent,
en echt heel erg leuk,
maar mag ik jou erbij?

نبذة عن الكاتب

اكتب وصف المشرف هنا ..

اشتراك

الحصول على كل المشاركات لدينا مباشرة في صندوق البريد الإلكتروني

شارك الموضوع

مواضيع ذات صلة

0 commenti:

leb

back to top