Liefdesgedichten

IN klachinko  |  POSTED :  07:00 0

Liefdesgedichten
ik heb het meeste pech,
straks ben je weer eens weg.
maar het is niet voorbij,
maar met jou ben ik dolblij.
Liefdesgedichten
Liefdesgedichten
ik weet liefde geven kan niet altijd,
zolang je mij niet misleid.
maar dag en nacht bij jou zij,
dan voel ik me wel fijn.

Liefdesgedichten
problemen kan maar niet te vaak,
anders is het echt raak.
het was al bijna mis bij ons,
dus ik kwam naar je toe met bonbons.
Liefdesgedichten
Liefdesgedichten
ik wil je niet kwijt,
en niet alleen ik heb spijt.
weet wel ik hou zielsveel van jou,
maar jij laat mij toch niet in de kou.
*********
Liefdesgedichten
Mensen denken wat doet dat mens raar
En dan zeg ik dus maar
Snap nou dat ik anders ben dan jullie denken
En als ik jullie was zal ik me er maar geluk mee schenken
Het is niet zo makkelijk om zo te leven
Want je moet mensen dan nooit het foute antwoord
geven
Liefdesgedichten
Liefdesgedichten
Want dan raak je meteen talloze vrienden kwijt
En dan krijg ik gewoon enorme spijt
M'n hart doet pijn
Ik wou dat mijn leven anders zou zijn
Ik voel vaak hoe mensen zich voelen
En dan wil ik het goed voor ze bedoelen
Om te zeggen dat ik weet hoe het voelt
En het is dan alleen maar goed bedoeld
Alleen sommige snappen dan niet dat ik gewoon weet

Liefdesgedichten
Liefdesgedichten
Liefdesgedichten
hoe het is
Ze denken dan die heeft het mis
Maar ik wil alleen maar goede dingen doen
Maar soms denk ik dan wat ben ik ook een oen
Ik kan niet alles zomaar goed brengen
Ik kan geen engeltjes maken van al die krengen
Hoe graag ik het ook zou willen
Ik zou ze niet voor je kunnen killen
Maar ik kan wel raad geven
Dat verbetert ook je leven
Dus gelukkig kan ik wat betekenen voor iemand
Ook al ben ik soms niemand..
*************
Liefdesgedichten
Liefdesgedichten
Liefdesgedichten
niet omdat je knap bent,
al is dat wel het geval.

niet omdat je slim bent,
dat ben je toch het meest van al.
Liefdesgedichten
het is niet omdat je zo leuk lacht,
toch doe je dat als geen ander.

niet omdat ik je nooit verwacht,
maar jij bent het, die mij veranderd. 

Na al die jaren van verdriet,
al die diepe wonden.
ben jij het die zomaar even langs komt,
om me te vertellen,
dat je je hebt gebonden.

Liefdesgedichten
Liefdesgedichten
Liefdesgedichten
niet omdat ik knap ben,
al is dat wel het geval.

niet omdat ik slim ben,
maar dat ben ik toch het meest van al.

niet omdat ik zo leuk lach,
dat doe ik als geen ander.
Liefdesgedichten
niet omdat je me nooit verwacht,
maar ik ben het, die jou veranderd.
***********
Liefdesgedichten
Waarom ik van je hou?
Omdat ik echt niet weten zou
Wie ik ooit nog meer dan jou vertrouw 
En wie ik liever zoende
Ik hou van jou
En dat is ruim voldoende
Liefdesgedichten
Bij jou voel ik me thuis
Ik ben mezelf
Speel geen toneel
Ik hou zo vreselijk veel van jou
Daar zijn geen woorden voor
Daarom hou ik van jou
Omdat ik bij je hoor

Liefdesgedichten
Ik hou van jou 
En jij van mij
Dat maakt me telkens weer zo blij
Ik wil het steeds wel zeggen 
Maar met m'n armen om je heen
Hoef ik niks meer uit te leggen
**********
Liefdesgedichten
Laat me niet kijken naar je rug,
maar doe je ogen open.

Draai de tijd niet terug,
maar bereid je voor op wat gaat komen.

Verspil m'n tijd niet met je woorden,
maar houd m'n hand vast.

Liefdesgedichten
Vraag niet of ik je wel kan horen,
want ik voel 'het' in m'n hart.

Dus de volgende keer als je me aanktijkt,
weet dat ik niets zeggen zou.

De woorden branden diep vanbinnen,
ik hoor ze nog; 'ik hou van jou.
************
Liefdesgedichten
tegen jou zeg ik geen nee, 
maar wel, oké, als je vraagt om te dansen,
als je vraagt om uit te gaan,
als je vraagt of ik wil.
en als je vraagt: 
waarom ben je zo stil?
dan zeg ik
omdat ik van je hou.
en nu, ben ik volledig van jou.
Liefdesgedichten
************

التسميات: ,
نبذة عن الكاتب

اكتب وصف المشرف هنا ..

اشتراك

الحصول على كل المشاركات لدينا مباشرة في صندوق البريد الإلكتروني

شارك الموضوع

مواضيع ذات صلة

0 commenti:

leb

back to top