sms gedichten vriendschap

IN klachinko  |  POSTED :  03:57 0

sms gedichten vriendschap
vriendschap 2014
vriendschap 2014
I'm smart,
I'm clever,
I put u in my heart forever...
vriendschap
Ik heb een clowntje in mijn hart,
heel apart,
het kan rennen en zingen
dansen en spelen,
en als je dan moet wenen,
dan mag je het gerust eens van mij lenen.
xxx uit liefde voor mijn vriendinnetje
sms gedichten vriendschap
vriendschap 2014
vriendschap 2014
Je bent 'n vriendin van 't speciale soort, zo ééntje dat steeds bij me hoort, is 't niet in mijn hoofd dan wel in mijn hart, want voor mij ben je iemand apart...
vriendschap
Friends are the flowers in the garden of life!
gedichten 
Words begin with a;b;c.
Numbers begin with 1,2,3.
Music begins with do,re,mi.
But true friends begin with... you and me!!
sms gedichten vriendschap
vriendschap 2014
vriendschap 2014
Vrienden zijn net als boeken: je gebruikt ze niet altijd, maar je weet ze te vinden als je ze nodig hebt.
gedichten
Twijfel aan de zon en de maan... twijfel aan sterren in hun baan... twijfel aan de waarheid en de trouw... maar twijfel nooit aan m'n vriendschap voor jou!
vriendschap
Vriendschap is geven zonder nemen, helpen als 't even kan, meer dan woorden zeggen, het is een beetje houden van!
sms gedichten vriendschap
vriendschap 2014
vriendschap 2014
4 kusjes voor je vriendschap...
3 kusjes omdat je lief bent...
2 kusjes omdat je een schatje bent... en
1 knuffel omdat je het verdient 
vriendschap
Ik heb een klein clowntje in mijn hart,
heel klein en heel apart,
heb je verdriet en moet je wenen,
dan mag jij het gerust eens lenen.
sms gedichten vriendschap
vriendschap 2014
vriendschap 2014
Even laten weten, even laten horen, ik ben je niet vergeten, wilde je niet storen. Een groet, hoe klein die ook is, een kus, voor iemand die ik mis...
vriendschap
Wil je een vriend zijn voor iemand,
geef dan je arm als men je hand vraagt.
sms gedichten vriendschap
vriendschap 2014
vriendschap 2014
life is hard and will always be,
but remember you've got friends and
one of them is me!,so when you're
in trouble and don't know what to do
just call my number and
I'll be there for you! (ll.)
vriendschap
Geef me jouw tranen, ik neem jouw verdriet.
Geef me jouw pijn dan voel je het niet.
Jij bent ongelukkig, geef het maar aan mij. 
Ik neem het graag van je over, ik zie jou liever blij!
sms gedichten vriendschap
vriendschap 2014
vriendschap 2014
Just a little message.
To let you know how special you are to me.
And how much I love you!
vriendschap
Wanneer ik denk aan vriendschap, wanneer ik denk aan warmte en trouw, wanneer ik denk aan samen lachen en huilen. Wanneer ik denk aan al die mooie dingen, denk ik automatisch steeds aan jou!
sms gedichten vriendschap
vriendschap 2014
vriendschap 2014
Er woont een clowntje in mijn hart,
heel klein en heel apart.
Het kan lachen en zingen,
dansen en springen.
Heb je verdriet en moet je wenen
dan mag jij hem altijd even leven.
vriendschap
If I could take a star out of the sky,
for everytime you made me laugh,
I would have the entire nightsky in the palm of my hand.
sms gedichten vriendschap
vriendschap 2014
vriendschap 2014
Ik wil je laten weten, dat ik je nooit zal vergeten, dat ik je nooit zal laten vallen, of onze vriendschap zal verknallen!
vriendschap
Een vriendin kan je vertellen,
Vertellen wat je wil,
Een echte vriendin vertelt niets door,
Een echte vriendin die houdt het stil.
sms gedichten vriendschap
vriendschap 2014
vriendschap 2014
Diep, diep, diep in mijn hart heb ik je echt, echt heel graag, ook al laat ik dat niet altijd zien.
Ik hoop dat je weet dat je een echte vriend(in) bent en dat ik er altijd voor je zal zijn, wat er ook gebeurt. <33
vriendschap
Vriendschap is verhalen vertellen zonder woorden...
Vriendschap is elkaar begrijpen zonder veel woorden...
Vriendschap is wat ik heb met jou...
sms gedichten vriendschap
You are a special boy/girl in my life.
You make me happy, you make my world so perfect!
vriendschap
Er lag een zeehondje aan het strand, dat wreef z'n neusje schoon in het zand.
En in dat zand stond geschreven: mijn vriendschap heb je, voor de rest van je leven!
sms gedichten vriendschap
vriendschap 2014
vriendschap 2014
4 kusjes voor je vriendschap,
3 kusjes omdat je lief bent,
2 kusjes omdat je een schatje bent
en 1 KNUFFEL omdat je het verdient!
vriendschap
Als ik dood ga zal ik het licht zijn in je donker, je schaduw in de zon, de gedachten in je hoofd en mijn ziel zal zal voor altijd bij je zijn.
sms gedichten vriendschap
vriendschap 2014
vriendschap 2014
Vriendschap is als een tattoo, het blijft voor altijd!
vriendschap
Ik schreef je naam op m'n bank,
maar de leerkracht gomde het weg.
Ik schreef je naam op een blad,
maar m'n buur verscheurde het weer.
Tenslotte kraste ik je naam in m'n hart,
en weet je, daar blijft het voor altijd staan.
gedichten
Als vooruit kijken je bang maakt en achteruit kijken pijn doet, kijk dan zeker naast je, want ik zal er altijd voor je zijn.
sms gedichten vriendschap

نبذة عن الكاتب

اكتب وصف المشرف هنا ..

اشتراك

الحصول على كل المشاركات لدينا مباشرة في صندوق البريد الإلكتروني

شارك الموضوع

مواضيع ذات صلة

0 commenti:

leb

back to top