7 SMS Gedichten

IN klachinko  |  POSTED :  14:48 0

SMS Gedichten
Een jong leven,
Te weinig gegeven.
Te kort op deze aarde,
maar van onschatbare waarde

SMS Gedichten
Het is raar om hier nu te staan.
Jij was mijn grote nicht,
en ik keek altijd een beetje naar je op.
Je ging mij immers in alles voor:
jij zat reeds aan het bureautje van Bomma
je eerste huiswerk te maken,
terwijl ik amper een paar pasjes kon zetten.
Als we op zondag samen bij Bomma waren
aten we vaak kip en frietjes.
De laatste 2 jaar zagen we elkaar niet meer zo vaak.
De meeste nieuwtjes werden via mijn en jouw mama
telefonisch doorgegeven,
Zo bleven we op de hoogte van elkaars doen en laten.
Op de begrafenis van Bomma hebben we voor het laatst
uitgebreid met elkaar gebabbeld.
Ik ga nu ook zelf naar de dictie en speel ook toneel.
Ik hoop dat ik net zo goed word als jij.
Grote mensen zeggen wel eens dat het leven een toneel is,
jij had daarin voor velen een grote rol.
Voor mij was je mijn grote nicht.
Zo zal  je altijd in mijn gedachten en hart blijven voortbestaan.
SMS Gedichten
 ik sta bij je graf
plaats een foto en kijk naar jou
de bladeren vallen van de bomen
afgerukt om te sterven
net als jij...
er rolt een traan
mijn lichaam schokt
wetende dat een blad weer aangroeit
maar jij helaas voor altijd
van ons bent heengegaan.
SMS Gedichten
ik was er niet bij,
wanner je je ogen neersloeg.
ik wist niet wat er was met je,
ik dacht dat ik gewoon gezond was!
gewoon mijn ouwe oma,
maar zo is het nu eenmaal niet,
je hebt me nu voorgoed verlaten
eigelijk niet helemaal,
want ik zal je nooit vergeten en ik weet dat,
overal waar ik heen ga, jij bij mij zult zijn!!
SMS Gedichten
beetje bij beetje moesten we je verlaten
we konden uiteindelijk niet meer met je praten
Die blik,die stilte,dat deed vaak zeer
de mama van vroeger was je niet meer
we zagen goed je stille verdriet
Maar helpen konden we je niet
SMS Gedichten
Elke keer ik naar je foto kijk,
krijg ik tranen in mijn ogen van ongeloof en verdriet.
Tranen omdat ik me afvraag waarom jij niet meer hier bent,
en tranen want het antwoord weet ik niet.
Soms kijk ik naar de sterren,
er schijnt er één heel fel.
Ik vraag me dan af waar je nu bent,
en of dit rare gevoel zonder jou ooit went.
Soms wilde ik dat ik bij je kon zijn ,
al was het maar voor even.
Maar ja, dat is maar een wens,
die niemand mijn kan geven.
Lieve Ma, ik mis je,
en ik blijf altijd aan je denken.
En op dit moment is er een plaatsje in mijn hart.
Het mooiste war ik je kan schenken.
Je dochter
SMS Gedichten
Laat mensen stralen
Geef hun kracht
Om te aanvaarden
Hun leven
Hun strijd

Licht van liefde
Laat harten bloeien
Vreugdes voelen
Liefde geven

Licht van nemen
Neem ze zachtjes mee
In hun laatste strijd

Laat ze weten
Ik ga deze weg niet alleen
Laat ze voelen

Ik wordt gedragen door het licht
Gehuld in licht
Gekoesterd in licht
SMS Gedichten
      

نبذة عن الكاتب

اكتب وصف المشرف هنا ..

اشتراك

الحصول على كل المشاركات لدينا مباشرة في صندوق البريد الإلكتروني

شارك الموضوع

مواضيع ذات صلة

0 commenti:

leb

back to top