Afscheid vriend of vriendin

IN klachinko  |  POSTED :  06:43 0

Afscheid vriend of vriendin
Vroeger droomde ik over later
later zou het allemaal gebeuren
later zou ik het allemaal beleven
nu droom ik over vroeger
over wat voor moois er allemaal is gebeurd
wat voor leuke dingen ik allemaal heb beleefd
terug wil ik..
terug naar die tijd waarin ik zo veel samen met jou deed.. 
Afscheid vriend of vriendin
Afscheid vriend of vriendin

Ik verloor misschien jouw gezicht
maar jouw lach blijft me eeuwig nabij
Wacht maar niet op mij
ik zal jou wel vinden
ook al zullen wij niet meer
aan elkanders zijde lopen
Afscheid vriend of vriendin
Afscheid vriend of vriendin
Afscheid vriend of vriendin

Ik voel me als die boom,
bladerloos maar zonder angst
want ik weet zeker
ook na dit moment van eenzaamheid
ontstaat er een nieuw geluk
Afscheid vriend of vriendin
Afscheid vriend of vriendin

Afscheid vriend of vriendin
 Ik weet, ik mag niet klagen
Je hebt me je hele leven op je schouders gedragen
Te gekke dingen beleefd samen En nu kijk ik naar de regen op de ramen
Ik voel me net zoals die druppels daar nat en koud
Je was niet jong je was niet oud.
Maar leeftijd speelt geen rol als degene er niet meer is van wie je houd

Afscheid vriend of vriendin
Afscheid vriend of vriendin
Afscheid vriend of vriendin
Met goede herinneringen
aan een gewaardeerd mens.
Met innige deelneming 

نبذة عن الكاتب

اكتب وصف المشرف هنا ..

اشتراك

الحصول على كل المشاركات لدينا مباشرة في صندوق البريد الإلكتروني

شارك الموضوع

مواضيع ذات صلة

0 commenti:

leb

back to top