Liefdesgedichten

IN klachinko  |  POSTED :  14:49 0

Liefdesgedichten
Liefdesgedichten
Liefdesgedichten
Het gevoel wordt steeds sterker,
steeds sterker in mij,
maar jij bent onbereikbaar en zeker voor mij.

Ik moet het je vertellen,
jou zeggen wat ik voel,
al geef ik jou daarmee,
een schot op open doel.

Maar jij, jij mag nu schieten,
ja schiet maar op mijn hard.
Maakt mij niets meer uit joh,
ik ben te verward.

Verward door gevoelens,
die ik heb voor jou.
Wat jij ook voor mij voelt,
ik ben stapel gek op jou.

 Liefdesgedichten
In eens, keert er rust in mij
Lachend en pratend val ik stil
Ik blijf steken in een vreugdesprong
Er was iets dat me deed stoppen
Vermoeid voelde ik me niet, nee
Het waren ogen die naar me keken
Voor even stond ik stil in de lucht
De ogen lieten me landen,
In zijn armen.
Liefdesgedichten
Liefdesgedichten

Liefdesgedichten 
Ik heb heel de week
op je gewacht.
Maar in het weekend
heb ik nagedacht.
Nagedacht over
dingen die er zijn.
Nagedacht over
haat en pijn.
Nagedacht over
dingen die je spijt.
Nagedacht over
liefde en tederheid.
Nagedacht over
jou...
Nagedacht hoe ik
moet zeggen dat
ik van je hou!

Liefdesgedichten
Liefdesgedichten
 Liefdesgedichten
Starend naar de maan en de sterren
Denk ik elke seconde aan jou
Onze harten zijn altijd samen
Maar onze lichamen missen elkaar
We weten dat we nog moeten wachten
Voor we weer samen kunnen zijn
Nog 6 maanden moeten wachten
Doet zo verschrikkelijk veel pijn
Ooit zal die dag komen
Dat ik voor altijd bij je ben
Ik beloof je dat lieverd
Ik laat je nooit meer gaan

Liefdesgedichten
Liefdesgedichten
 Liefdesgedichten
Ik ken je nog maar even
en dat maakt me soms bang
Dat jij me niet kan geven
waar ik zo naar verlang

ik wil het zo graag zeggen
waar dit gevoel begon
met woorden uit te leggen
als ik dat nu maar kon

dus ik blijf zoeken
en geniet van wat je me schenkt
Want dat is veel meer dan je denkt

Liefdesgedichten
Liefdesgedichten
 Liefdesgedichten
Ik zat daar
Jij naast mij
We hadden niets nodig
Gewoon daar zitten; wachten
Ik wist niet wat er gebeurde
Maar toch
Toch veranderde er iets in mij
Door daar gewoon zitten; wachten naast jou
En toen ging je
Zoals je was gekomen
En ik
Ik bleef alleen
zitten; wachten; denken aan jou

Liefdesgedichten
Liefdesgedichten
 Liefdesgedichten
Alweer drie maanden geleden
Behoren nu tot het verleden.
Wij ontmoette elkaar,op een dag in september
Jazeker een mooie dag to remember.
Je wilde perse wachten op mij
'T is maar goed dat je niet deed wat ik je zei.
En nu niets geweten, ik je nooit zo goed gekend
Wat een gemis, zo'n heerlijke vent!
 

Liefdesgedichten
  Liefde kwam vanaf die dag in mijn leven
Nooit verwacht dat ik het ooit nog zou beleven.
Gevoelens zo intens en oprecht
Dat ik mezelf even knijp is dit wel echt?
Hou ik me voor de gek ,en zijn dit mijn dromen
Ik bid op m'n knieën dat die dromen uitkomen
Mijn dromen vertellen wij horen bij elkaar
En als jij het wilt worden onze dromen waar
 

Liefdesgedichten 
  Een verlangen voor de rest van mijn leven
Mijn liefde voor jou alle dagen te kunnen geven.
Dito , love you, mis je, ik hou van jou
Ik vraag je vertouwen,niet dat je met me trouw.
Alweer drie maanden geleden
Een voorrecht echte liefde met jou te mogen beleven

 Liefdesgedichten
de dagen worden langer,
de koude duisternis verdwijnt
de zon begint te schijnen,
zo snel jij voor mij verschijnt

ik neem je in mijn armen,
en kus je zachtjes op je mond
je fluistert mijn naam,
ik wist niet dat dit nog bestond

ik kijk je diep in je ogen,
ik lees plezier maar ook verdriet
ik wil dat je weer lacht,
en van het leven geniet

Liefdesgedichten 
  ik wil je niet verliezen,
voor altijd bij je kunnen zijn
alles wil ik met je delen,
je geluk maar ook je pijn

we hebben elkaar nu gevonden,
dat was ons groot geluk
ook al is niet alles even leuk,
dit gaat nooit meer stuk

 Liefdesgedichten 
wanneer de zon ondergaat
is het voor ons te laat
maar nu schijnt de zon nog even
dan hebben we nog even de tijd
om onze liefde te laten leven
gelukkig is de dag
nog maar juist begonnen
het uur dat ik jou
voor mij heb gewonnen.
en ze gaat pas onder
het uur
dat ik me van je afzonder
maar omdat ik zoveel van je hou
laat ik je niet achter
hier in die afgrijselijke kou!

Liefdesgedichten
Liefdesgedichten
 Liefdesgedichten
dat je me denkt
als ik om je ween
dat je me voelt
als ik om je geef
dat je me raakt
daar waar het bloed
en dat je me leidt
ook als het niet moet

dat je me kust
als ik het niet vraag
dat je me leeft
als het even niet gaat
dat je me duwt
daar waar ik start
en dat je me beweegt

recht naar je hart
 
 
 
 
 
 
 
 

نبذة عن الكاتب

اكتب وصف المشرف هنا ..

اشتراك

الحصول على كل المشاركات لدينا مباشرة في صندوق البريد الإلكتروني

شارك الموضوع

مواضيع ذات صلة

0 commenti:

leb

back to top