Afscheid SMS Gedichten

IN klachinko  |  POSTED :  07:20 0

Afscheid SMS Gedichten
zo jong, nooit geweten wat leven was.
zo jong, nooit geweten wat ademen was.
zo jong, nooit geweten wat liefde was.
zo jong, nooit geweten wat verdriet was.
nooit geboren,maar toch bestaan.
dat was haar leventje maar.
een zus, heeft ze niet gekend.
een moeder, heeft ze niet gekend.
een vader, heeft ze niet gekend.
familie, heeft ze niet gekend.
maar wij haar wel allemaal.
verdriet,dat is wat we hebben.
om jou Yentle, lieve meid.
nooit geboren, nooit geleefd, je zou eens moeten weten wat ik om je geef.
ik draag je in me hart, daar is een vaste plek voor jou, omdat..omdat..ik zoveel van je hou...
Afscheid SMS
Afscheid SMS

Afscheid SMS Gedichten 
 If you feel like crying
Than cry your heart out
Before you get weak
Just call out my name
And everything will be the same
but this time you'll have someone beside you who cares
And who has a shoulder to share
Afscheid SMS Gedichten  
 papa
ik wou dat je nog even bij mij was
want ik mis u hoor
je hebt ons plots verlaten
ik heb jou die ochtend ontdekt in de zetel
je ademde niet meer je was al bij god

Afscheid SMS
Afscheid SMS
hij met zijn sterke kracht heeft hem gelokt
ik weet nu ben je daarboven goed bij die engeltjes
en al die goede mensen
maar papa ik mis u hier beneden
uw liefde waarom ?
waarom heb je me zo verlaten ?
ik mis je
Afscheid SMS Gedichten 
 Ik nooit kunnen zeggen hoeveel ik om je geef,
ik heb nooit afscheid van je kunnen nemen,
Nee jij was in eens weg,
Ik had je nog zoveel willen vertellen ,
ik had je zo graag nog bij me gehad,
ik had je graag gelukkig gezien,
maar nee jij bent weg ver weg,
mij jij blijft een wonder van een vriend,
Bas ik mis je zo , ik wil je zeggen dat je altijd een plaats in me hartje hebt!Bas ik hou nog steeds van je!
Afscheid SMS Gedichten 

Afscheid SMS
Afscheid SMS
Bas waarom moet ik je missen,
Jij bent nog zo jong,
Ook al ben je ex ik had er moeten zijn voor je,
zo jong zoveel meegemaakt en nu ben je weg,
Bas het spijt me maar vergeet ook niet ik hou van je!
Vandaag moest ik naar de begrafenis van je ik had nooit gedacht dat die dag nog zal komen,
Jij zei altijd ik wordt heel oud,
maar jij bent 25 gewonden,
Jij laat veel mensen achter ik weet nog goed toen ik het hoorde van je moeder nee ik zei dat kan niet ,

Afscheid SMS
Afscheid SMS
Bas jij was een toffe gozer en een lieve vriend nee ik vergeet je niet!
(Bas is 25 geworden en in de nacht van 7 september 2003 overleden vandaag is die begraven door zijn familie vrienden en ik wil de familie heel veel sterkte wensen in deze moeilijke tijd!)
Afscheid SMS Gedichten 
 Het leven als even
Het even leven
Is niet iedereen gegeven

Heel even leven
Even gegeven en
Dan weer vergeten
Afscheid SMS
Afscheid SMS
Wat is het leven
Het duurt niet even
Het even is leven

Het leven gegeven
Voor heel even
weer heel even leven
Afscheid SMS Gedichten 
 Lieve opa je bent nu van me heen
jaren geen contact
dat deed me wel zeer
ik wil graag afscheid nemen
maar de familie maakt het onmogelijk
ik heb nu veel pijn
en weet niet wat ik moet doen
Afscheid SMS
Afscheid SMS
kan me tranen niet bedwingen
me tranen van verdriet je bent nu uit me leven

afscheid is onmogelijk en dat door 1 klein ding
Afscheid SMS Gedichten      

نبذة عن الكاتب

اكتب وصف المشرف هنا ..

اشتراك

الحصول على كل المشاركات لدينا مباشرة في صندوق البريد الإلكتروني

شارك الموضوع

مواضيع ذات صلة

0 commenti:

leb

back to top