SMS Afscheid Gedichten

IN klachinko  |  POSTED :  07:31 0

SMS Afscheid Gedichten 

Het is moeilijk te hopen voor een zieke,
van wie je weet hij redt het niet.
Je streelt zijn wangen, ziet zijn ogen,
je bent bevangen door verdriet.
Toch ben je dankbaar voor het einde,
dat toch nog plotseling kwam.
Omdat het niet alleen zijn leven maar ook zijn lijden overnam.

SMS Afscheid Gedichten 

Die verschrikkelijke pijn heb je jaren met je meegedragen
Men heeft jou horen klagen
Je heb zoveel meer gevoeld dan je liet merken
Al die zorgen heb je alleen moeten verwerken.

Je gooide mijn ogen vol met zand
Dat je stervende was dat had ik niet verwacht

Je wou ons niet achterlaten
Maar je moest het leven wel loslaten
Deze verschrikkelijke strijd kon je niet meer aan
stiekem ben je er in alle rust vandoor gegaan

Ik voel dat je gelukkig bent en naar mij lacht
Dat je me in de gaten houdt en op mij wacht

'Nooit meer' bestaat niet
Dit idee verzacht lichtelijk mijn verdriet
Je weet dat ik je vreselijk mis
Maar dat wel elkaar weer zien wanneer het ook mijn tijd is.....

SMS Afscheid Gedichten 

 dood zo lag ze daar! zo roerloos en alleen .
het is zo raar eerst was je er nog en zag ik je lopen,lachen, nee nee nu zie ik je niet meer.
ik mis het om met jou te lachen ik mis het om jou te zien.
oh kon ik jou nog maar eens zien,al was het maar voor even, toch wil ik jou nog een keer zien.
ik weet het je hebt veel geleden,maar toch doet het zo'n pijn om afscheid te nemen!
je was al zo oud, maar toch was je mij dierbaar,
toch mis ik je !
toch mis ik je !
je hebt de mooiste plek in mijn hart!
waarom moest je van ons heen en liet je ons alleen

SMS Afscheid Gedichten 

 Een jong leven,
Te weinig gegeven.
Te kort op deze aarde,
Maar voor mij van onschatbare waarde.

Voor een hele goeie vriend die tekort heeft moge leven ik zal hem nooit vergeten.

SMS Afscheid Gedichten

 Papa...
Jij was de enige die ik zo kon noemen...
Het is iets speciaals
Dat hoorde bij jou

Ik zou willen dat ik nog afscheid kon nemen
en je nog één keer te zeggen dat ik van je houd
en van je heb genoten op mijn manier

Ik moet het ook weer op mijn eigen manier verwerken
Jouw verdriet...
Mijn verdriet...
Ons verdriet....

Tranen over mijn gezicht,
gedachten in mijn hoofd,
trillingen in mijn lichaam....
Maar het helpt niet.

Lieve papa...
Ik ben er trots op dat je mijn vader bent
en ik heb van je genoten deze 14 jaar
Ik mis je....
en ik houd van je

نبذة عن الكاتب

اكتب وصف المشرف هنا ..

اشتراك

الحصول على كل المشاركات لدينا مباشرة في صندوق البريد الإلكتروني

شارك الموضوع

مواضيع ذات صلة

0 commenti:

leb

back to top