efdesgedichten versjes over liefde

IN klachinko  |  POSTED :  15:03 0

efdesgedichten versjes over liefde
efdesgedichten
efdesgedichten
Gedragen door de wind,
werp ik een kusje naar jou
Ik hoop dat het jou vindt,
omdat ik zielsveel van je hou.

Jij bent als een roos dat in een bloemperkje staat,
als het maanlicht dat de aarde beschijnt.
Een roos die nimmer vergaat,
een roos die nimmer verdwijnt.

Wanneer ik lig in jouw armen,
dan geeft jij een gevoel van zweven.
Jij doet mijn hartje verwarmen,
zonder jou kan ik niet meer leven.

 efdesgedichten versjes over liefde
ZIE je ik hou van je,
ik vin je zo lief en zo licht
je ogen zijn zo vol licht,
ik hou van je, ik hou van je.
efdesgedichten
efdesgedichten
En je neus en je mond en je haar
en je ogen en je hals waar
je kraagje zit en je oor
met je haar er voor.

Zie je ik wou graag zijn
jou, maar het kan niet zijn,
het licht is om je, je bent
nu toch wat je eenmaal bent.

O ja, ik hou van je,
ik hou zo vreselijk van je,
ik wou het helemaal zeggen
Maar ik kan het toch niet zeggen.

efdesgedichten versjes over liefde 
efdesgedichten
efdesgedichten

Waar we gisteren over spraken kwam er dus van
maar wist bij voorbaat al dit ik niet genieten kan
het waren jouw handen die ik wilde voelen
die zachtjes door mijn haar woelen
het was jouw gezicht wat ik zag
met daarop jouw ongelooflijke lieve lach
wilde voelen, jouw mond op de mijne
maar jij was het niet, het was de zijne
het was jouw naam die ik zachtjes fluisterde
in de hoop dat ie niet luisterde
het gevoel dat jij me geeft is zo mooi en fijn
jij, bent degene waar ik bij wil zijn
weet wel dat ik ongelooflijk veel van je hou
dat ik je mis en constant denk aan jou

efdesgedichten
efdesgedichten
efdesgedichten versjes over liefde 
Mijn god wat een dag is dit
een dag waarop ik je vreselijk mis
waarschijnlijk omdat ik van je hou
en dat het weer bijna weekend is
daarna carnaval
waardoor ik je nog meer missen zal
mijn hart doet pijn
omdat je niet bij me zal zijn
toen straks heb ik je even gehoord
je lieve stem die klonk in mijn oor
dat doet me ontzettend goed
en geeft me weer moed
weet wel dat ik van je hou
en dat ik echt geef om jou
Je bent voor mij heel speciaal en bijzonder
dat je van iemand zo veel houden kan, gewoon een wonder
 
efdesgedichten
efdesgedichten
efdesgedichten versjes over liefde 
Iemand,
zoals jij in mijn hart
Iemand,
zoals jij ik raak zo verward
Iemand,
zoals jij in mijn hoofd
Iemand,
zoals jij het voelt zo verdoofd
Iemand,
zoals jij die houdt van mij
Iemand,
zoals jij ik voel me blij
Iemand,
zoals jij je zit in mijn bloed
Iemand,
zoals jij het voelt toch o zo goed
Iemand,
zoals jij zo speciaal
Iemand,
zoals jij je bent het helemaal
Iemand,
zoals jij zo bijzonder
Iemand,
zoals jij o mijn god een wonder
Iemand,
zoals jij je houdt van mij
Iemand,
zoals jij wil ik aan mijn zij
Iemand,
zoals jij met zo'n lieve stem
Iemand,
zoals jij wat ben ik blij dat ik je ken
Iemand,
zoals jij die mijn leven zo zinvol maakt
Iemand,
zoals jij die me in mijn diepste raakt
Iemand,
zoals jij....................
Niemand,
die dit van me afneemt, alleen van mij
 
efdesgedichten
efdesgedichten
efdesgedichten versjes over liefde 
zaterdag avond het is stil om mij heen
zit in gedachten voel mij alleen
ben verliefd een vreemd gevoel
heb dit nooit eerder zo hevig ervaren
denk maar steeds aan die vrouw
dit duurt nu al jaren
wil geven alle liefde die ik voor haar voel
zou daar van maken een levens doel
zo zit ik dan de hele avond te denken
ze is mijn schat  ze is mij lief

kan er alleen maar van dromen
het is een wens die nooit uit zal komen
het blijft verder maar bij een droom
daarom zet ik mijn gevoelens maar op papier

heb je zo onnoemelijk lief lieve schat
dan verbeeld ik mij het is wederzijds
dat is het niet  maar ook droom ik dat

vind jou de mooiste en liefste op aarde
jij ben voor mij van zeer grote waarde
hoor je naam fluisteren in de wind
hoor het in de golven op het strand
la overal waar ik mij bevind

op zo.n avond is de stilte luid en hard
dan voel ik weer het bonzen van mijn hart
lieveling het klopt nog alleen voor jou
weet dat ik voor altijd van je hou
 
efdesgedichten versjes over liefde 
Lichte angst
mengt zich met verbazing en genot
door warmte overspoeld
vergeet ik de herinnering
laat ik me vollopen met jouw energie
welke alleen voor míj bedoeld
efdesgedichten
efdesgedichten
aanbid ik jou
zoek een weg om je te bedanken
samen vormen wij een koor
zingen de mooiste liefdesklanken.
 
efdesgedichten versjes over liefde 
Weggedoken in de steeg van het leven
Volledig uit het zicht
In elkaar gekropen, huilend
Schuilend voor het licht

Eenzaam zoekend naar beschutting
De wind die haar bekoeld
Striemende vlagen bestoken haar
Nog nooit zoveel pijn gevoeld

Mensen passeren haar
Staren haar slechts aan
Te haatdragend om te helpen
Voor haar klaar te staan

Een toevallige passant stopt
Reikt haar een hand en lacht
Het licht verandert in een warme gloed
Die al het intense lijden verzacht

Een extreem gevoel van liefde
Maakt de weg naar geluk weer vrij
Lach en liefde in één persoon gecombineerd
Die passant dat ben JIJ
 
efdesgedichten versjes over liefde 
Niets ziend staar ik naar mijn blaadje,
Mijn gedachtegang één grote brei,
Jouw brandende ogen in mijn rug,
Ik denk: ik en jij samen wij,

Langzaam zak ik onderuit,
Mijn droom brengt mij mijlen ver,
Samen onder de blauwe hemel,
Onze liefde die ene heldere ster,

Ik voel jouw lippen op de mijne,
Mijn gezicht staat in vuur en vlam,
Zachtjes streelt mijn hand de jouwe,
Wensend dat de ochtend nooit kwam,

Dan ineens een harde bel,
Verstijfd zit ik op mijn stoel,
Stilletjes kijk ik achterom,
Ik zie wat ik niet bedoel,

Hard ben jij aan het werk,
Gemengde gevoelens overvallen mij,
Ik glimlach om jouw lieve ijver,
Maar jij en ik zijn nooit wij.
 
efdesgedichten versjes over liefde
 Sta me toe te vertellen,
Te openbaren mijn hart.
Over grenzeloos beminnen,
Welk een lief' mij heeft getart.
efdesgedichten
efdesgedichten
Hoe het was, en hoe het is,
Hoe krankzinnig een verlangen is.
Over licht en duisternis,
Een waan en 'n gebeurtenis...

Och waarom?

Verklaar mijn tranen
In het donkerste van de nacht,
Als jouw gezicht mij doet wanen,
In de eeuwigheid van jouw lach.

نبذة عن الكاتب

اكتب وصف المشرف هنا ..

اشتراك

الحصول على كل المشاركات لدينا مباشرة في صندوق البريد الإلكتروني

شارك الموضوع

مواضيع ذات صلة

0 commenti:

leb

back to top