Mooie liefdesgedichten, korte sms liefde versjes

IN klachinko  |  POSTED :  13:00 0

Mooie liefdesgedichten, korte sms liefde versjes
liefdesgedichten
liefdesgedichten
Vergeef me als ik het je
moeilijk maak,
vergeef me als ik je
soms pijnlijk raak.

Vergeef me als ik mijn
gevoelens soms verlies,
vergeef me, want het is
niet iets waar ik voor kies!

Vergeef me, want je
weet dat ik het nooit zo bedoel,
vergeef me, want je
weet hoeveel ik voor je voel!

Vergeef me, omdat ik
Je liet staan in de kou
Maar weet 1 ding.
Dat ik eeuwig van je hou

Mooie liefdesgedichten, korte sms liefde versjes
4 jaren al...
dat ik voor je mooie lach, ogen, je mooie alles val!
je hebt iets, ik weet niet wat...
maar ik wou dat ik dat ook had!
je hebt zo'n uitstraling, ik kan het niet geloven.
wat kan ik toch doen om je hart te beroven?
ik heb alles aan je graag!
als ik je zie, krijg ik zo'n raar gevoel in mijn maag...
ik zet je geen seconde uit mijn hoofd...
mijn liefde voor jou is iets dat nooit uitdooft!
stoppen met naar jou te kijken, dat gaat gewoon niet!
ik hoop dat jij je op een dag ook zo voelt,
en me graag ziet!
ik hou van jou!

liefdesgedichten
liefdesgedichten
Mooie liefdesgedichten, korte sms liefde versjes
 Hoe onze wegen ook
zullen gaan,
Je weet dat ik altijd klaar
voor je zal staan.
Hoe laat het ook is,
welk moment van de dag,
ik zal er altijd voor je zijn
voor een schouder, traan of een lach.

Ik hoop dat je beseft
dat ik je nooit zal laten gaan
In welke situatie ook, je hebt
altijd iemand achter je staan.
Voel je pijn of verdriet,
kom dan maar af, ik zal ervoor
zorgen dat je de wereld
weer wat zonniger ziet.

Mooie liefdesgedichten, korte sms liefde versjes
Liefste Marjolein,

Ik kan je niet zeggen
waarom ik zoveel van je hou.
ik kan je niet zeggen
waarom ik je zou warmen in de kou.
liefdesgedichten
liefdesgedichten
Ik kan je niet zeggen
waarom ik telkens aan je denk
Evenmin waarom ik je al mijn liefde schenk

Ik kan je niet zeggen
waarom ik alleen voor jou wil leven.
Ook niet waarom ik in
je lieve armen wil zweven.

Ik kan je maar 1 ding zeggen
liefste Marjolein
en dat is dat mijn hartje
eeuwig het jouwe zal zijn.
 
Mooie liefdesgedichten, korte sms liefde versjes
 Alles gaat veranderen
Ik heb een raar gevoel.
Alles leek zo mooi,en was maar schijn.
Moeite om t te geloven.
Veel verdriet en pijn.
Onze liefde ligt op de grens,zou alles nu verloren zijn?
Wat we met liefde hebben opgebouwd
Een plotselinge schrik,blijf hopen dat is het enige dat rest.
Wees sterk,al voel je je ellendig,
alleen geven en vergeven kan onze liefde nog redden.
Verdriet heb ik al
Mn hoop is bijna op
Maar ik zal vechten,tot het einde
Ik wilde je even laten weten...
Dat ik van je hou altijd.........

Mooie liefdesgedichten, korte sms liefde versjes
 Deze nacht denk ik aan jou,
verwonderd over mezelf
hoeveel ik wel van je hou!
Normaal vraag je je af,. is dit echt?
Want zoveel mensen zijn er slecht
Steeds meer heb ik bij jou een goed gevoel
Want onze liefde,.
dat is mijn doel
liefdesgedichten
liefdesgedichten
Is dit een illusie of is 't echt?
Hart en gedachten zijn in gevecht.
Eigenlijk heeft iedereen gewoon
Zo een vriendin als jou nodig.
Dat maakt verder piekeren overbodig.
Laat ik nu maar gewoon verder gaan dromen,
Over alle leuke dingen die er nog tussen ons zullen komen.
Ik hoop dat je dit vannacht nog leest,
Want dan ben ik in jouw gedachten geweest.

Deze nacht ben jij in ieder geval in mijn gedachten geweest want ik kan je nooit vergeten en elke nacht hier bij het kampvuur neem ik je foto en kijk naar de sterren, een vreugdetraan rolt dan over mijn wang omdat ik nu eindelijk besef wat echte liefde betekent. Ik had nooit gedacht of zelfs kunnen dromen dat ik iemand als jij tegen zou komen. Mijn liefde voor jou is onvoorwaardelijk. en onvoorwaardelijk is voor eeuwig!

Mooie liefdesgedichten, korte sms liefde versjes
 Waarom ben je zo belangrijk voor mij?
zijn het je lieve troostende woorden
die me week maken, en doen wenen?
Tranen getuigen van ons gevoel van binnen.
Afstand nog zo ver speelt geen rol.
Ik speurde je triest vanmorgen,
teleurgesteld, terneergeslagen.
Het was mijn plicht je op te vrolijken.
Voelde je onmacht en wou je helpen,
je eigen zorgen te vergeten.
Jij die altijd klaar staat voor anderen,
en zoveel geeft van jezelf.
"gedeeld geluk is dubbel geluk"
is wel jouw levensleuze.
Verander niet, blijf zoals je bent
een parel aan een landjuweel.
Mensen als jij maken een natie groot.
Zoals jij zijn er te weinig.

liefdesgedichten
liefdesgedichten
Mooie liefdesgedichten, korte sms liefde versjes     
graag zou ik recht in je ogen kijken
omdat deze spiegel van je ziel of van je hart
me zou openbaren wat ik heimelijk reeds weet
als een boek zou ik willen lezen
wat er op iedere bladzij staat geschreven
om je beter te leren kennen,
beter te begrijpen. Vanaf nu wil ik alles weten
opdat ik zou kunnen helpen in mijn beperktheid,
ben ik de vriend van jouw vrienden ?
dan wil ik dit overstijgen om hand in hand
alleen met jou naar hogere sferen te gaan
er te genieten van een grenzeloze vrijheid
wars van verplichtingen en opgaven
eenvoudigweg mekaar in de ogen kijken
jij in mijn ziel, mijn hart, mijn hele zijn
ik in jouw ziel, je hart, je tederheid en diepste ik
wat zouden we gelukkig zijn een intense vreugde kennen
die warm maakt van binnen.
 

نبذة عن الكاتب

اكتب وصف المشرف هنا ..

اشتراك

الحصول على كل المشاركات لدينا مباشرة في صندوق البريد الإلكتروني

شارك الموضوع

مواضيع ذات صلة

0 commenti:

leb

back to top