Liefdes gedichten

IN klachinko  |  POSTED :  09:00 0

Liefdes gedichten
Als ik je moet vertellen  
Hoeveel ik om je geef 
Heb ik aan woorden niet genoeg 
Als ik je moest uitleggen 
Hoeveel ik van je hou 
Wordt het al snel morgenvroeg 
Als ik je moet zeggen 
Wat ik voor je voel 
Zal ik je wel gewoon kussen 
Dan zul jij voelen wat ik bedoel…
 
Liefdes gedichten
Liefdes gedichten
Liefdes gedichten
Miljoenen woorden
zijn er gemaakt
om iets te kunnen zeggen
Duizenden boeken vol woorden
om iets uit te leggen

Vier woordjes
Los van elkaar lijken
zo heel erg klein
Maar bij elkaar en een zin
kunnen ze heel belangrijk zijn

Ik zeg
Liefdes gedichten
Liefdes gedichten
ze jou
want ik wil dat je het weet
en dat je het daarna
nooit meer vergeet

IK HOU VAN JOU
 
Liefdes gedichten
 Toen ik bij je was
Voelde ik kriebels in mijn bloed
Jij was degene die mijn gedachten las
Jouw liefde deed me goed
Jij gaf mij weer een reden om te leven
Door de woorden de zei
Door de manier waarop 
je mijn zelfvertrouwen terug gaf
door de manier waarop je hield van mij
 
Liefdes gedichten
Liefdes gedichten
Liefdes gedichten
 
Liefde is wachten
en liefde is zijn.
Liefde is grappig
en liefde is fijn.
Liefde is verdrietig
en liefde ben jij.
 
Liefdes gedichten
Liefdes gedichten
Al deze liefde
die voel ik voor jou,
omdat ik verschrikkelijk
veel van je hou.  

Liefdes gedichten
 
Jouw ogen geven
mij een leven vol kracht en energie
voor een eindeloos bestaan.
In datgene waarna
ik altijd op zoek ben geweest

Liefdes gedichten
Liefdes gedichten
Jouw ogen vertegenwoordigen
zon en maan tegelijk
het doet me geloven
wat niemand anders geven kan

Liefdes gedichten
Liefdes gedichten
Jouw ogen blijven
voor altijd op mijn netvlies staan

Liefdes gedichten
 
Ik wou dat ik niet van je hield,
niet miste telkens weer.
Ik wou dat ik niet aan je dacht,
mijn lieve knuffelbeer.
 
Liefdes gedichten
Liefdes gedichten
Ik wil ook niet verdrietig zijn,
maar weet je wat het is.
Dat komt omdat ik van je hou
en dat ik je zo mis.
 
Liefdes gedichten
Liefdes gedichten
Liefdes gedichten
 Misschien is het verkeerd wat ik je nu ga zeggen, maar toch wil ik 't je proberen uit te leggen.  Je kwam in mijn leven, heel onverwachts en nooit verwacht.  En tot nu heb ik al elke dag  veel aan je gedacht. 
Nooit gedacht dat ik zo iemand als jij vinden kon. Ik ben daarom ook blij met de dag waarop het allemaal begon. Jouw getypte woorden hebben mij weer blij gemaakt, jouw getypte woorden hebben mijn hart heel diep geraakt. 
De lieve dingen die je zegt, ze klinken warm en oprecht. Hopelijk krijgt dit alles nog een  mooie staart.  En wordt jij mijn lieve prins op het witte paard.
Liefdes gedichten
 Je bestaat niet alleen in mijn dromen, maar je bent echt gekomen. Toch ben jij mijn droomprinses, je komt niet uit een sprookje, boek, noch uit een fles.
Je bent niet uit een mythe weggelopen, niet uit het binnenste van de aarde gekropen.
Maar jij bestaat zoals de bloemen, de lucht en de zee bestaan. Zonder jou zou het toch een stuk minder met me gaan.
Met jou zijn is zo fijn, wij zullen samen de toekomst zijn.
 
Liefdes gedichten
Liefdes gedichten
Liefdes gedichten
 
Wie had dat ooit gedacht, dat ik met iemand zou chatten tot midden in de nacht ?
Maar toch ben ik hierdoor veroverd, kennelijk heb je me toch betoverd.
Wij hebben slechts elkaar's letters gezien, en je foto, ja die was ook mooi om te zien. 
Desondanks ontwikkelt zich een bepaald gevoel van binnen, maar ik kan deze emotie niet omschrijven in mooie zinnen.
Het is een bepaald gevoel, ach je begrijpt wel wat ik bedoel.
En wie weet wat het ooit zal brengen, misschien niets, maar misschien zal het ons vermengen.
 
Liefdes gedichten
Liefdes gedichten
Liefdes gedichten

نبذة عن الكاتب

اكتب وصف المشرف هنا ..

اشتراك

الحصول على كل المشاركات لدينا مباشرة في صندوق البريد الإلكتروني

شارك الموضوع

مواضيع ذات صلة

0 commenti:

leb

back to top