Dromen zijn bedrog

IN klachinko  |  POSTED :  14:18 0

Dromen zijn bedrog
dromen zijn bedrog
en slapen is een medicijn
voor de realiteit met alle
pijn van ieder gebroken dag
Gedichten
Liefde
Liefde
zonlicht is een tijd
en brengt mij de wereld
opent de ogen zo
o zo, fijn en klein met
mij
Gedichten
Liefde
Liefde
dromen zijn bedrog
en amnesie is een hel
voor eeuwig op aarde
met de zon te fel voor
opgeloste dromen
Gedichten
Liefde
Liefde
hoop ik op een dag
waar ik leef in bedrog
en nooit meer kom
uit een spiraal dat draait
als water in de goot met de aarde
als een bol om de zon en 
ga maar door, en door
droom eens door
voor mij en de wereld
spoelt weg in mijn schoot
van dromen want
(dromen zijn bedrog)
Gedichten
Liefde
Liefde

نبذة عن الكاتب

اكتب وصف المشرف هنا ..

اشتراك

الحصول على كل المشاركات لدينا مباشرة في صندوق البريد الإلكتروني

شارك الموضوع

مواضيع ذات صلة

0 commenti:

leb

back to top