Gedichten over Liefdes

IN klachinko  |  POSTED :  12:58 0

Liefde 
Gedichten 2014
Gedichten 2014
een bladzijde volgeschreven
naast het boek nee niets overdreven
Gedichten
welk boek zo dik en verslonden
bij het begin genummerd bladzijde zo ver als ze konden
Liefde
nu komt het lezen bladzijde zwaar en bedrukt
totaal geen kracht maar het omslaan is ze zeker gelukt
Gedichten
Gedichten 2014
Gedichten 2014
drie dagen later als op dieet geweest
laatste bladzijde gehijg en gepuf maar wel alles ''uitgeleest''
Liefde
Gedichten 2014
Gedichten 2014
geef maar maar het boek
het boek met woorden zo rein en naar waarheid geschreven
een boek die als een leidraad is voor mij in dit leven..
waar je kracht en geluk uit kan halen..
omdat woorden zo puur uit ht hart komen..
aan een persoon aan wie wij zoveel liefde geven..
Gedichten
Gedichten 2014
Gedichten 2014
geef mij maar het boek..
ik sla het open als ik even de weg ben kwijtgeraakt..
als tranen stromen..lees ik het boek wat naar waarheid is opgemaakt..
sluit ik mijn ogen en zie de woorden die ik juist net heb gelezen..
het boek vol van liefde.. aan ons gegeven..
Liefde
Gedichten 2014
Gedichten 2014
Perfectie 
Je bent perfect, 
asymmetrisch. 
Niet kloppend, 
toch kloppend.
Mijn vingers,
langs handen.
Dan verstrengeld,
in plukken,
zo zacht.
Gedichten
Jouw licht, stroomt binnen.
Raakt het netvlies.
Reflectie in perfectie,
heerlijk van niet perfectie.
Liefde
Gedichten 2014
Gedichten 2014
Perfect, is de perfectie 
van de asymmetrie,
in jouw gezicht.
Perfect, is jouw mondhoek
lichter opgetrokken dan de ander.
Perfectie, 
in jouw iets te lange benen.
Perfectie, 
in jouw iets te brede kaak.
In jou, 
Wat ben je perfect, niet perfect.
Gedichten

نبذة عن الكاتب

اكتب وصف المشرف هنا ..

اشتراك

الحصول على كل المشاركات لدينا مباشرة في صندوق البريد الإلكتروني

شارك الموضوع

مواضيع ذات صلة

0 commenti:

leb

back to top