Gedichten van Liefde

IN klachinko  |  POSTED :  04:19 0

Liefde
Gedichten van Liefde
Gedichten van Liefde
Vooralsnog onbereikbaar
de afstand te groot
in gedachten al samen
in mijn hart tot de dood
Gedichten 
je stem doet me leven
in onze dromen bij elkaar
jou wil ik alles geven
zonder jou voelt het raar
Liefde
moge de zon je pad beschijnen
en bij nacht met het licht van een ster
ik doe alles om je verdriet te laten verdwijnen
je hoeft maar te roepen, dan ben ik er...
Gedichten
Gedichten van Liefde
Gedichten van Liefde
Realiteit was een illusie, gehuld in wolken
Onderscheid maken kunnen velen niet
Niet alles wat je ziet is echt, niet alles wat je liefhebt is er om te kennen
Poorten van de ziel zijn enkel de boodschappers,
De ware realiteit zit hem in het begrijpen van jezelf
Wanneer de mens zichzelf kent dan kan hij beginnen aan de realiteit
De realiteit,,
Velen zijn bedrogen uitgekomen en anderen kennen haar enkel uit fluisteringen in de wind..
Realiteit bestaat uit de keuzes die je maakt..
Liefde
Gedichten van Liefde
Gedichten van Liefde
Ik zei:
‘Volgende keer, volgende dag
slaap er over, denk en zeg eens
hoe zwaar het weegt.’
Gedichten
Ik zeg:
‘Vorige keer, vorige nacht
lag je wakker, rusteloos, als je zonder gevoel
mij vergeeft.’
Liefde
Gedichten van Liefde
Gedichten van Liefde
Hoe vaak nog zouden
regenplassen vormen, kiezels vallen, watervallen
stoppen met bewegen, om baan te maken
voor jou, om jou, draaide de wereld
nog steeds, de volgende dag
voor jouw lach
Liefde
ik stond daar, kijkend naar mijn liefde 
terwijl ze terug kijkt en wuivend lacht
vurige liefde stroomt als riviertjes
door mijn verscheurende hart
stilte is zichtbaar, de tranen verborgen
want vanaf nu, ben ik niet met haar
maar het lot heeft zich uitgesproken
Gedichten
want ze moest terug, op een nieuw bestaan,
ik heb haar gemist op de pad van liefde
want ze voelde niets voor mij
maar ergens diep in mijn hart, ben ik blij
want het voorkwam zo pijn en verdriet
Liefde

نبذة عن الكاتب

اكتب وصف المشرف هنا ..

اشتراك

الحصول على كل المشاركات لدينا مباشرة في صندوق البريد الإلكتروني

شارك الموضوع

مواضيع ذات صلة

0 commenti:

leb

back to top