Nieuw SMS Gedichten

IN klachinko  |  POSTED :  10:28 0

Nieuw SMS Gedichten
Gedichten
Gedichten
Alstu:
Lome bladeren zaten te
wuiven, namen afscheid van
de zomer en zeiden:
‘Tot volgend jaar, tot
over een jaar, zul je
ons wel weer vinden?’
Nieuw SMS Gedichten
Gedichten
Gedichten
kiezeltjes rolden over de grond
stopten bij stoepranden, bedolven
onder gestorven bladeren
 Nieuw SMS Gedichten
Gedichten
Gedichten
Puntenslijper
Je was hier,
en je zei en je deed en je smeet
maar jij,
hield van mij
Nieuw SMS Gedichten
Was je hier,
dan zei ik, dan deed ik, dan smeet ik
maar ik,
hield van jij
 Gedichten
Gedichten
Gedichten
Ik ben hier, 
nu zeg ik en doe ik en smijt ik
Tevergeefs.
Nieuw SMS Gedichten
Gedichten
Gedichten
Dieper zak ik weg.
Als een punt,
in zijn slijper,
stopt mijn weg vooruit.
Bevrijdt me,
met een stap terug,
in ons verleden.
SMS Gedichten
Gedichten
Gedichten
dit meisje, voor het raam
zat te denken over wat ma
zei, een paar handschoenen 
en een mooi sjaal erbij
gebreid, met snelle
druppeltjes op die eenzame
takken zo mistroostig
erbij zwaaiend voor
de herfst, dichtbij.
Nieuw SMS Gedichten

نبذة عن الكاتب

اكتب وصف المشرف هنا ..

اشتراك

الحصول على كل المشاركات لدينا مباشرة في صندوق البريد الإلكتروني

شارك الموضوع

مواضيع ذات صلة

0 commenti:

leb

back to top