Liefde Een zoete droom

IN klachinko  |  POSTED :  03:33 0

Een zoete droom
Zoete dromen
Zoete dromen
Ik zou niet durven
Want misschien ben je niet voor mij bestemd
Daarom is mijn benadering geremd? 
Liefde
Nu als ik je zie denk ik, man...
wat het lot niet allemaal brengen kan 
Een zoete droom
Zoete dromen
Zoete dromen
Nu droom ik alleen van jou
Dromen van bladeren bedekt met ochtend douw 
Liefde
Dromen van bladeren bewogen door de wind
Had ik ik je maar bemind 
Een zoete droom
Zoete dromen
Zoete dromen
Gek, ik heb het gevoel dat ik je al lang ken.
Dat ik in een andere wereld samen met je ben.
Of was het maar een droom?
Liefde
Zoete dromen
Zoete dromen
Je loopt als bladeren bewogen door de wind
En toch heb ik je nooit bemind 
Een zoete droom
Majesteus en ongetoomd
Had ik niet over je gedroomd? 
Liefde
Zoete dromen
Zoete dromen
Je glimlach verlicht mijn ziel
Is het daarom dat ik op je viel? 
Een zoete droom
Als ik aan je denk lacht mijn hart
En toch heb ik het lot niet getart 
Liefde
Zoete dromen
Zoete dromen

نبذة عن الكاتب

اكتب وصف المشرف هنا ..

اشتراك

الحصول على كل المشاركات لدينا مباشرة في صندوق البريد الإلكتروني

شارك الموضوع

مواضيع ذات صلة

0 commenti:

leb

back to top