Naam gedichtjes

IN klachinko  |  POSTED :  03:12 0

Naam gedichtjes
Majid, Moerad, Drifa, Farida, Ghizlan, Nezha, Ouarda, Omar, Bilal, Sara, Hanane, Youssef, hassan
Naam gedichtjes
Naam gedichtjes
Mooie ogen en een lieve lach..
Altijd kreeg ik vlinders in mijn buik als ik jouw zag..
Jij bent het die mijn hart sneller doet kloppen..
Door jou zijn mijn tranen gaan stoppen..
Ik hou van je, je maakt me gelukkig iedere keer weer...
Door jou heb ik geen verdriet in mijn leven meer...
Naam gedichtjes
Naam gedichtjes
Naam gedichtjes
Moge al je wensen uitkomen vannacht..
Onder de sterren zal ik diegene zijn die op je wacht..
Uit de hemel ben ik diegene die naar je lacht..
Rillend van geluk ben jij diegene naar wie ik smacht..
Alleen jij kan mij tintelingen bezorgen met je handen zo zacht
Door jou lijkt het netalsof ik heel de wereld heb in mijn macht...
Naam gedichtjes
Door jou voel ik mij vrolijk en blij..
Rust en liefde voel ik als jij loopt aan mijn zij..
Ik hou van je, meer dan heel veel..
Fantastisch ben je, en van mijn leven een deel...
Alles heb ik voor je over,jou liefheid bezorgd me een brok in me keel..
Naam gedichtjes
Naam gedichtjes
Naam gedichtjes
Fijn is het om met jou te zijn.
Alles voel ik behalve pijn
Rouwen zal ik nooit doen zolang jij in mijn leven bestaat..
Ik hou van je totdat deze wereld vergaat..
Door jou weet ik dat liefde echt bestaat..
Alles wil ik je geven, beloof me dat je nooit van me weggaat...
Naam gedichtjes
Naam gedichtjes
Naam gedichtjes
G eloof me, je bent een beauty een schoonheid.
Hopelijk vind ik ooit de weg die naar je ouders leidt
Iedereen ziet aan me dat jij me verliefd hebt gemaakt
Zo mooi en lief, je hebt me echt met een liefdespijl geraakt..
Liever dan lief ben jij voor me, en dat is wat ik zo aan je waardeer..
Altijd sta je voor me klaar weer of geen weer...
Niemand kan aan jou tippen, jij hebt je trots en je eer...
Naam gedichtjes
Nog nooit heeft iemand me zo gelukkig gemaakt
Elke keer weer ben jij diegene die me met geluk raakt..
Zonder jou in mijn leven, ben ik liever dood dan vrij..
Hou ontzettend veel van je, en ik wil je dagelijks aan mijn zij
Allah bedank ik omdat jij bent van mij...

Naam gedichtjes
Naam gedichtjes
Naam gedichtjes
Ooh wat hou ik van je, mijn dagen kunnen niet meer stuk..
Uit jouw ogen straalt er geluk
Alles doe je voor me, ik wil je weer zien heel gauw
Rustig fluister ik je dat ik van je hou
Door jou zorgzaamheid, heb jij me gek gemaakt...
Altijd sta je voor me klaar, je hebt me echt diep geraakt...
Naam gedichtjes
Ondanks alles hou ik nog steeds van jouw...
Moge ik het ooit worden je aanstaande vrouw..
Alleen jij kan mij gelukkig maken in dit leven..
Rustig met jou mijn toekomst opbouwen, daar zou ik alles voor willen opgegeven..
Naam gedichtjes
Beter dan jij bestaat niet..
Ik hou echt van je, ik hoop dat je het ook aan me ziet..
Lachen met jou doe ik iedere dag...
Altijd en overal loop ik met op mijn gezicht een lach..
Lieverd, jou wil ik zien dag en nacht..
Naam gedichtjes
Naam gedichtjes
Naam gedichtjes
Somber zit ik voor me uit te kijken.
Arme hart, mijn hart dat begint te bezwijken.
Rooskleurig was mijn leven
Anders dan dat van anderen, want ik mocht jou liefde geven.
Naam gedichtjes
Hees spreek je me aan
Alles om me heen mag van mij stuk gaan..
Niet 1 tinteling bezorg je me maar meerdere tintelingen...
Als jij me met die blik aankijkt, lijkt het net of engeltjes in mijn oren zingen
Nee, ik wou dat deze gevoelens nooit weggingen..
En dat die engeltjes vooraltijd bleven zingen...
Naam gedichtjes
Naam gedichtjes
Naam gedichtjes
Youssef door jou weet ik hoe mooi het leven kan zijn..
Omdat jij mijn hart hebt geheeld van al de pijn..
Uit het diepst van mijn hart, ben ik je dankbaar..
Samen met jou wil ik lopen naar het altaar...
Samen met jou wil ik kindjes maken in dit leven..
En ik weet zeker dat jij ze alles zult geven..
Fantaseerend over jou en mij in de toekomst doet mij van geluk beven...
Naam gedichtjes
Hope is what you give me, in this life
And i hope some day to be your wife.
So i want to tell you, that you are my one
Sometimes i feel my love for you burning like the sun..
Always and forever, i will stand next to you
Nothing will keep me away from you, cause i simply adore you..

نبذة عن الكاتب

اكتب وصف المشرف هنا ..

اشتراك

الحصول على كل المشاركات لدينا مباشرة في صندوق البريد الإلكتروني

شارك الموضوع

مواضيع ذات صلة

0 commenti:

leb

back to top