SMS Gedichten Liefdes

IN klachinko  |  POSTED :  13:21 0

SMS Gedichten Liefde 
Liefdes
Liefdes
Jij bent als een rode roos
je liefde net aan 't ontluiken
nieuwe gevoelens, een beetje broos
vers geplukt, uit de struiken
SMS Gedichten Liefde 
je doornen, scherp en steeds paraat
zorgen voor de nodige achtzaamheid
en alhoewel het nu iets beter gaat
komt het wel goed, mettertijd
SMS Gedichten Liefde 
Liefdes
Liefdes
met geduld en respect voor jouw tere bloem
geniet ik van je velle kleur
waar ik als een bij rond zoem
volop genietend, van je zoete geur...
SMS Gedichten Liefde 
Liefdes
Liefdes
Nu we door een winterse koude zijn omsloten
Al enige tijd, niet van warme zonnestralen hebben genoten
Omring je je het beste, met warme persoonlijkheden
Ultieme vrienden, of familie, die zelfs stralen, in dit heden
Aan wie je je kunt warmen, op elk moment
Liefde is onmisbaar, zodra je het hebt gekend...
SMS Gedichten Liefde 
Liefdes
Liefdes
Rustgevend, als een dutje na het eten
Idyllilsch, als ons eigen eiland in de tropen
Sfeervol, naar onze maatstaven gemeten
Liefde, is onmogelijk te kopen
Aan jou, heb ik m'n hart gegeven
Inscha Allah, worden we samen oud
Nog zoveel, hebben we met elkaar te beleven
En met jou, had ik graag m'n nestje gebouwdt...
SMS Gedichten Liefde 
Liefdes
Liefdes
Geen geld en goud ter wereld, kan evenaren, wat jij voor mij betekent, schat
met jou voel ik me rijker, een gevoel, wat ik zonder je, nooit geweten had
je liefde voor mij, en je trouw, die echte vriendschap tussen man en vrouw
onbaatzuchtig, en met veel geduld, zolang ik maar van je hou
SMS Gedichten Liefde 
Liefdes
Liefdes
te weinig tijd voor ons, zo veel werken, altijd druk
inscha Allah wordt het rustiger, kunnen we gaan, voor ons geluk
de afstand tussen ons, is te groot, dus kan je niet zo heel vaak zien
wellicht moeten we maar trouwen, scheelt ook bellen, bovendien...
SMS Gedichten Liefde 

نبذة عن الكاتب

اكتب وصف المشرف هنا ..

اشتراك

الحصول على كل المشاركات لدينا مباشرة في صندوق البريد الإلكتروني

شارك الموضوع

مواضيع ذات صلة

0 commenti:

leb

back to top