Liefde zinnen 2014

IN klachinko  |  POSTED :  12:45 0

Liefde zinnen
Liefde
Liefdes
Alle rivieren stromen naar zee
de mijne doet echter niet mee
al peddelend verdrink ik
kopje na kopje onder
Liefde zinnen
Mijn geluk verdronken in ruïnes
wringend in allerlei bochten
ophappend in het onbekende
verwaaid in een doodse verzameling
Liefde zinnen
Liefde
Liefde 
Maar in mijn klotsende woede
ga ik neigend in het water te keer
stroomopwaarts
de stroom van mijn leven
Liefde zinnen
Liefde
Liefde 
Tijd
Sluw sluipt hij op de grond
over straattegels 
en tussen warme lakens
Liefde zinnen
Liefde
Liefde 
koelt de koffie in jouw hand
schept een band
breekt een hart 
Liefde zinnen
Liefde
Liefde 
waait de rode blaadjes 
van de bomen
tussen jouw zachte vingers
en in de ogen van een vrouw;

نبذة عن الكاتب

اكتب وصف المشرف هنا ..

اشتراك

الحصول على كل المشاركات لدينا مباشرة في صندوق البريد الإلكتروني

شارك الموضوع

مواضيع ذات صلة

0 commenti:

leb

back to top