Gedichten, Smsjes

IN klachinko  |  POSTED :  05:59 0

Gedichten, Smsjes
Gedichten
Gedichten 2014
niemand houd van je niemand heeft je nodig niemand denkt aan je. weet je wie ik ben? ik ben niemand
Gedichten
er was tussen ons liefde en houden van het ging weg door je sagerijnige gezicht
allah verbrand het houden van en verbrand die jou wilt
Gedichten, Smsjes
Gedichten 2014
Gedichten 2014
jij die in me hart zit rondjes te lopen en mijn hart is niet sterk. van jou liefde kreeg ik suiker geef me insoline
Gedichten
elke dag om 4 uur sochtends doe je ogen dicht en zegt ik hou van je. je hoort een echo antwoorden slaap u fool
Gedichten, Smsjes
Gedichten 2014
Gedichten 2014
mijn verwende schatje, jou liefde is bij mij in vlammen, het liefst neem ik je mee en gaan we ervandoor en laten we de huiswerk in vlammen gaan
Gedichten
Gedichten 2014
Gedichten 2014
ik doe 2 do3a's voor jou de 1e van mijn hart die je niet vergeet en de 2e van mijn god moge die je beschermen
Gedichten, Smsjes
ik heb je ware innerlijke ontdekt, ik had je nooit zo verwacht. waarom zei je niet dat je bloed van honing is
Gedichten
Gedichten 2014
Gedichten 2014
de gekke huis hebben ze niet voor jou gebouwd. iedereen die je zag werd gek van je schoonheid
Gedichten, Smsjes
Gedichten 2014
Gedichten 2014
kijk is beetje illi vertaald maar kan nooit zo klinken als arabtaal. arabtaal is gewoon much mooier dan nederland taal
Gedichten 2014

نبذة عن الكاتب

اكتب وصف المشرف هنا ..

اشتراك

الحصول على كل المشاركات لدينا مباشرة في صندوق البريد الإلكتروني

شارك الموضوع

مواضيع ذات صلة

0 commenti:

leb

back to top