Gedichten Liefde 2015

IN klachinko  |  POSTED :  12:03 0

Gedichten Liefde 2015
Liefde 2015
Liefde 2015
Schuld gevoelens zijn niet te negeren
ze blijven je helaas van binnen vreten,
Hoe hard je je best doet om overheen te komen....
Jammer genoeg is je rust eenmaal van je ontnomen
Wat je een dierbare aandoet,laat je niet makkelijk achterwegen
Het blijft je pijn doen,en je leert slechts mee leven..!
Gedichten Liefde 2015, Gedichten Liefde, Liefde 2014, Liefde
Liefde 2015
Liefde 2015
Zwijgen is mijn wapen .
Ik laat ze lekker praten ,
Mij part gaan ze haten.
Ik leef voor mezelf en ze kunnen me niks maken
Dus loop verder want je vult geen gaten 
Kijk ik ben van steen want ik stel me niet open 
zodra ik reageer . Laat ik je commentaar binnen lopen .
Maar ik negeer ze 
Nu ben ik zwak . Omdat ik ze niet aansprak .
Die klootzak ken me niet breken met ze zinnen
Ze blijven rondhangen maar komen niet binnen
soms is het moeilijk om het te verdragen .
Maar ik hou me groot en loop verder zonder te klagen .
Die haters liggen te dromen , en lachen me uit 
Maar als ze wakker worden kom ik boven uit
Gedichten Liefde 2015, Gedichten Liefde, Liefde 2014, Liefde
Hier ben ik, En daar ging ik.
Hier was ik, En toen werd ik ik
Gedichten Liefde 2015
Liefde 2015
Liefde 2015
Ik ben niet meer van toen,
maar ik ben nu van nu.
ik ben niet meer verleden,
maar een meisje uit het heden.
Gedichten Liefde 2015, Gedichten Liefde, Liefde 2014, Liefde
Ik ben een ander persoon geworden,
die voor andere mensen zal zorgen.
Ik ben een persoon die liefde wilt delen,
en het aan elk persoon wil geven.
Gedichten Liefde 2015
Liefde 2015
Liefde 2015
Zeg hallo tegen me nieuwe ik,
En mn nieuwe ik zal jou ook terug groeten,
Want de nieuwe ik wilt niet meer terug naar de oude,
de nieuwe ik wilt dat haar vrienden en familie weer van haar houden.
Gedichten Liefde 2015, Gedichten Liefde, Liefde 2014, Liefde

نبذة عن الكاتب

اكتب وصف المشرف هنا ..

اشتراك

الحصول على كل المشاركات لدينا مباشرة في صندوق البريد الإلكتروني

شارك الموضوع

مواضيع ذات صلة

0 commenti:

leb

back to top