40 SMS Gedichten 2014

IN klachinko  |  POSTED :  14:24 0

SMS Gedichten
de traan die nu over mijn wangetje glijdt
is voor jou omdat ik van je hou 
je bent van mij 
en je blijft van mij, voor altijd
SMS Gedichten 2014
SMS Gedichten 2014
ik dacht dat de ware niet bestond
maar ik dacht het verkeerde,
want jij bent degene 
waar ik mijn leven mee wil delen
SMS Gedichten
We lagen voor het haardvuur
dat langzaam doofde
Ik wist wat je dacht
voor je het hardop zei
SMS Gedichten 2014
SMS Gedichten 2014
ik ook van jou...

toen ik blind was en jij 
beslist mijn ogen wilde zijn
bij koorts aan mijn ziek bed
zat, geduldig...
SMS Gedichten
dat was liefde

When you say you love me,
Know I love you more
And when you say you need me,
Know I need you more
SMS Gedichten 2014
SMS Gedichten 2014
Elke dag denk ik aan jou,
jij laat de zon schijnen...
Jij maakt de lucht blauw.
Weet je dat ik van je hou?
Nee???!!! Nou, dan zeg ik het nu gauw...
SMS Gedichten
Stop
Stop being
Stop being so
Stop being so attractive
I'm
I'm dyin'
SMS Gedichten 2014
SMS Gedichten 2014
Twee harten, één liefde,
twee zielen, één geest,
Twee personen, één leven.
Vier armen die elkaar 
tot de eeuwigheid 
zullen omhelsen.
Ik hou van je!
SMS Gedichten
A Rose flower is 
beautiful
kind
lovely
attractive
passionate
giving
and most of all loving
you are this Rose,
I love you
SMS Gedichten 2014
SMS Gedichten 2014
Liefde is een heleboel vriendschap
Plus nog een beetje meer.
SMS Gedichten
Falling in love
is when she falls asleep 
in your arms 
and wakes up 
in your dreams.
SMS Gedichten 2014
SMS Gedichten 2014
Love is not about who you live with.
It's about who you can't live without...
SMS Gedichten
Voel ergens tussen mijn hoofd en mijn tenen, 
dat JIJ werelds bent,
tussen hemel en aarde, voel en ervaar ik MIJ 
een verliefd en tevreden mens
SMS Gedichten 2014
SMS Gedichten 2014
Liefke, ben gelukkig, moet je weten 
Ben blij, dat moet je zien
Zie je graag, wil ik je zeggen
Liefje, wil je niet meer kwijt 
Je bent mijn liefke voor altijd
SMS Gedichten
In de trein zag ik je zitten
Je keek me eens lief aan
Je deed me smelten van geluk
Je deed mijn hartje sneller slaan
En ik wist dat ik met jou verder wou gaan
SMS Gedichten 2014
SMS Gedichten 2014
Zonder jou kan ik echt niet leven.
Ik kan je daarom ook nooit meer vergeten.
Je zult altijd in m'n hart blijven
Ook in leuke en moeilijke tijden
SMS Gedichten
Schat, wij zijn als een Siamese tweeling,
niet van elkaar te scheiden, 
zonder dat de dood volgt.
SMS Gedichten 2014
SMS Gedichten 2014
je bent voor mij
geen zilver maar goud
voor mij ben je belangrijk
je hebt mijn hart geraakt!
SMS Gedichten
People say; hate is a strong word.
But so is love..
and people throw that around 
like it's nothing..

ik zeg het altijd 'liefde' is mooi
maar dat het z'n pijn zou doen
verwachtte ik nooit
SMS Gedichten
liefde is de hoofdprijs
niet zomaar een woord
dat men gebruikt
vaak zelfs misbruikt
SMS Gedichten 2014
SMS Gedichten 2014
I love it 
no I love you 
not someone else 
but only 
YOU
SMS Gedichten
één blik.
En ik wist dat ik veel te veel tijd ging spenderen 
om een gedicht zo mooi als hem schrijven.

3 woorden,
8 letters,
1 betekenis:
SMS Gedichten 2014
SMS Gedichten 2014
I love you

glas
buigt in
sierlijke lijnen
SMS Gedichten
neigt 
naar boven
reikt aan licht

verliest zich
hemel rakend
in ijle kwetsbaarheid
SMS Gedichten
transparantie
weerspiegelt
eeuwige schoonheid
SMS Gedichten 2014
SMS Gedichten 2014
baby all that is ask,
my only request,
all that i really need,
is to share the same air 
that we breathe.
SMS Gedichten
my heart was a secret garden,
and the walls were very high.
but when I met you they all went down.
SMS Gedichten 2014
SMS Gedichten 2014
I know 1000, 
talk to 100, 
love 10, 
but I care for 1
and that's you!
SMS Gedichten
liefde zit vol verassingen, 
elke dag wéér,... 
ik hou van jou,
niet minder, 
alleen nog maar méér
SMS Gedichten 2014
SMS Gedichten 2014
Ik wacht op je.
Ik wacht op je hand in de mijne.
Op de woorden die je wilt zeggen.
Op je lippen die zacht op de mijne bewegen. 
Ik wacht op je.
SMS Gedichten
The only way a guy should hurt a girl, 
is from hugging her too tight.
SMS Gedichten 2014
SMS Gedichten 2014
You know that feeling you get 
when you hug someone 
and you just don't wanna let go?
SMS Gedichten
Als een regendruppel een kus was, 
zou ik een regenstorm naar jou sturen.
Ik hou van je, heel veel. 
Als ik dood ga, blijf ik in je hart, 
dat is hoe het zat...
SMS Gedichten 2014
SMS Gedichten 2014
Nooit verwacht
maar wel gedacht
dat jij degene bent
waar ik op heb gewacht!
SMS Gedichten
her heart was a secret garden,
and the walls were very high.
SMS Gedichten 2014
SMS Gedichten 2014
Liefde voor het leven,
liefde voor elkaar,
liefde eindigt nooit,
ook al voelt het raar.
SMS Gedichten
kom en schuil bij mij,
dan wordt je gouw weer blij,
kom en wees niet bang,
ik geef je een kus op je wang,
kom wees vrij,
en alsjeblieft hou van mij <3
SMS Gedichten 2014
SMS Gedichten 2014
Jij bent net als een roos
Scherp, kwetsbaar 
En ongelofelijk mooi
SMS Gedichten
jouw lach laat me blozen
door jouw lach voel ik me veilig
jouw lach maakt me blij
door jouw lach ben ik van je gaan houden

نبذة عن الكاتب

اكتب وصف المشرف هنا ..

اشتراك

الحصول على كل المشاركات لدينا مباشرة في صندوق البريد الإلكتروني

شارك الموضوع

مواضيع ذات صلة

0 commenti:

leb

back to top