U bent op de gedichten Complimenten

IN klachinko  |  POSTED :  04:12 0

U bent op de gedichten Complimenten
Complimenten
Complimenten
Een vriend/vriendin
Ik heb een vriend/vriendin waarmee ik kan huilen
en die naar me luistert als ik vertel
over mijn verdriet en pijn.
En die er altijd en overal voor mij zal zijn
SMS Gedichten
Iemand die samen met me lacht
Ook al is de grap nog zo klein.
Bij zo’n iemand waar je helemaal
jezelf kunt zijn.
Dan denk ik wel eens
waaraan heb ik het verdiend.
Deze echte kanjer van een lieve vriend
Afscheid SMS Gedichten
Een zonnestraaltje
Er is een zonnestraaltje,
Dat je kracht en warmte geeft.
Waar je elke dag naar uitkijkt.
En laat voelen waarvoor je leeft.
Het sluit je in je armen.
En het maakt je vrolijk en blij.
Ja mijn allerliefste.
"Dat zonnestraaltje dat ben jij"
U bent op de gedichten Complimenten
Complimenten
Complimenten
Jij bent een god van schoonheid.
Een meiske vol vrolijkheid.
Ik wil in je ogen verdrinken,
en diep in je ziel wegzinken.
Je lichaam wil ik voelen,
met mijn handen door je haren woelen.
Jij bent een goddin,heel apart,
SMS Gedichten
Complimenten
Complimenten
een meiske, die mijn zinnen verwart.
Ik heb je meer lief dan mijn leven,
ik zou alles willen geven.
M'n leven was als de donkere nacht,
maar jij hebt me zonnestralen gebracht.
Aan de hemel van m'n leven,ben jij de ster,
maar om aan te raken ben je nu even te ver.
Afscheid SMS Gedichten
Ik leg mijn vingers op haar mond,
ze bromt: Wat doe je nu?
Heel streng kijk ik haar aan, en zeg:
Wie spreekt heeft zilver, wie zwijgt...
ze lacht en mompelt blij:
IK ZWIJG...,
Haar ogen stralen - ze zijn van goud!
U bent op de gedichten Complimenten
Complimenten
Complimenten
Zonder jou ben ik Nergens,
Hou mijn hand vast,
zonder jou verdwaal,
ik in de Eindeloze Nacht
Afscheid SMS Gedichten
Nu lijkt het wel een sprookje,
maar toen was het een sprookje,
zo was er nog nooit naar je gekeken,
hand in hand door de hemel van groen
SMS Gedichten
jij bent mijn adem en mijn alles,
jij bent mijn denken en mijn taal.
Zonder jou kan ik niet leven,
nee, jij bent het helemaal
U bent op de gedichten Complimenten
Nog nooit is het strand zo mooi geweest.
De golven deinend op en neer.
De maan die schijnt met volle kracht.
En sterren vallen keer op keer.
Maar al dat moois ontgaat me nou.
Omdat jij bij me bent en ik zie alleen maar jou
Afscheid SMS Gedichten
Complimenten
Complimenten
Ik voel me goed
Ik voel me fantastisch
Ik heb jou ontmoet
Er is een nieuwe wereld geopend
Ik zie de dingen in een ander licht
Ik zie jou waar ik ook kijk
Ik voel me goed
Ook al ben je niet hier
U bent op de gedichten Complimenten
Complimenten
Complimenten
als ze me zouden vragen
of ik zo vrij als een vogel wilde zijn
of..
of ik een levenslang in je hart wilde
zou ik voor je hart kiezen
omdat ik voor jou heb gekozen
Afscheid SMS Gedichten
als ze me zouden vragen
of ik roem en rijkdom wilde hebben
of..
of in armoede met jou leven
zou ik voor armoede kiezen
omdat ik voor jou heb gekozen
U bent op de gedichten Complimenten
als ze me zouden zeggen
dat ik moest kiezen
tussen..
maar 1 dag met jou
of..
eeuwenlang alleen leven
zou ik voor 1 dag kiezen
omdat ik voor jou heb gekozen
Afscheid SMS Gedichten
Ik ben blij met onze vriendschap.
het geluk dat ik samen met jou voel
Ik ben tevreden met je glimlach
als je begrijpt wat ik bedoel
U bent op de gedichten Complimenten
Complimenten
Complimenten
Ik ben gelukkig met je blijdschap
en ook het verdriet dat ik met je deel
Met alle liefde die ik bij je vind
het is niets te weinig, niets te veel

dat naar me schreeuwt om meer
Afscheid SMS Gedichten
je maakt me aan het wankelen

ik had je lief vandaag in zoveel talen

je verleid mijn zwakke lijf telkens opnieuw
U bent op de gedichten Complimenten
hebt voor mijn zwak gekreun geen medelij

het vuur in mij blijft branden

zelfs als je er niet  bent

ik heb van je genoten

je bent een wereldvrouw

en voor altijd ...van mij wauw
U bent op de gedichten Complimenten
Complimenten
Complimenten
Iedereen werkt mij tegen
Behalve jij
Iedereen wantrouwt mij
behalve jij
Niemand houd van mij
Behalve jij
Afscheid SMS Gedichten
Jij bent voor mij als de lucht
Zonder jou kan ik niet leven
Jij bent voor mij als het water
Zonder jou kan ik niet leven
Jij bent voor mij als het voedsel
SMS Gedichten
Zonder jou kan ik niet leven
Jij bent voor mij als de aantrekkingskracht
Zonder jou kan ik niet leven
Jij bent voor mij als de zon
Zonder jou kan ik niet leven
U bent op de gedichten Complimenten
Van dit alles heb ik altijd genoeg nodig
Nooit te veel of te weinig
Zo geldt dat ook voor jou
Afscheid SMS Gedichten
ieder ogenblik
iedere dag
je mooie ogen
je blijde lach
lieve woorden
vleiende zinnen
ik draag ze bij me
diep van binnen!
U bent op de gedichten Complimenten
Complimenten
Complimenten
Een knuffel in jouw armen
geven me het veilige gevoel
ver weg van alle pijn
Een kus op jou lippen
met jou handen rond mijn dijen
jou ogen kijken neer op mij
alsof je hebt ontdekt
de wonderen der wereld
Afscheid SMS Gedichten
de wondere woorden die je zegt
verwarmen mijn hart
als een mooie zomerse dag
wanneer je mijn tranen ziet
kom je naast me zitten
en mijn angsten verdwijnen
ik hou van jou voor wat je doet
voor de dingen die je zegt
en voor te zijn wie je bent
jij.......
SMS Gedichten

نبذة عن الكاتب

اكتب وصف المشرف هنا ..

اشتراك

الحصول على كل المشاركات لدينا مباشرة في صندوق البريد الإلكتروني

شارك الموضوع

مواضيع ذات صلة

0 commenti:

leb

back to top