Gedichten over liefdesverdriet en andere liefdesgedichten

IN klachinko  |  POSTED :  05:14 0

Liefdes gedichten 2014
Telkens 
Afscheids gedichten
Afscheids gedichten
Telkens ik naar jou kijk
zie ik een mooi lieflijk gezicht met 
sprekende ogen als 't mooiste liefdesgedicht
soms vertoevend eenzaam in tijd
beroer je toch menig hart wijd en zijd.
Afscheid SMS Gedichten
Betoverend mooi jouw open blik 
ze tekent voor passie, eerlijk begrip 
het is dat wat je hart verblijdt 
saam in tederheid. 
Liefdes gedichten 2014
Doch enkel hij die jou bekoort 
mag ontdekken de gouden hartenpoort
in iemand zul jij jezelf herkennen 
als één geheel en niet verstoord 
om samen eeuwige liefde te verkennen.
Afscheids gedichten
Afscheids gedichten
******
Liefdes gedichten 2014
Ik wil je wat vertellen 

Diep in jouw ogen kijkend
wil ik je wat vertellen.
De vier der seizoenen
wil ik samen met jou beleven.
Afscheid SMS Gedichten
Afscheids gedichten
Afscheids gedichten
Met vier woordjes die zeggen,
- ik hou van jou - in alle
seizoenen van 't leven.
******
Liefdes gedichten 2014
Hij en zij 
Afscheids gedichten
Afscheids gedichten
Hij en zij, van buiten toch zo verschillend
zij en hij innerlijk zelfde doel beminnend
hij als weinige enkeling haar echt begrijpt
want diep, heel diep vanbinnen
is hij net zoals zij.

*******
Liefdes gedichten 2014
Ik wou dat ik een traan was

Ik wou dat ik een traan was
ontstaan door de liefde in je hart
een traan van intens geluk
die in jouw ogen glinst'ren mag
Afscheid SMS Gedichten
ik wou dat ik een traan was
geboren in jouw glanzende ogen
aan je oevers van blauwe meren
de diepten van je ik zijn beleven

ik wou dat ik een traan was
om te kunnen wonen op je wangen
in voor en tegenspoed
zal ik altijd naar je warmte verlangen
Afscheid SMS Gedichten
ik wou dat ik een traan was
om in zachtheid te sterven op je lippen
in een rakende éénheid, teder en warm
voor eeuwig, door jouw liefde omarmd.
Afscheids gedichten
Afscheids gedichten
***********
Liefdes gedichten 2014
Verleidende blik 

Telkens ik je 
speels aankijk, 
ontwaar ik jouw 
verleidende blik 

stralende ogen 
als uit het mooiste 
liefdesgedicht 
Afscheid SMS Gedichten
jij betoverende blik 
je waadt sensueel, 
verleid heb je mij 
Afscheids gedichten
Afscheids gedichten
me verdronken 
in vloeiende golven 
tot samen, één zijn.

**********
Liefdes gedichten 2014
Het beste van jou

Wat jij me die ene zomer 
hebt gegeven, is voor altijd 
in m’n geheugen geschreven. 
Als een tijdloos lied van 
levenselexir, 
eeuwig spelend op ‘t klavier 
van mijn hart. 
Afscheid SMS Gedichten
Mijmerend zal ik in m'n oude dag 
weer denken aan je sprankelende lach. 
Toen wij zo dartel in de weides 
van verlangen stoeiden 
dat ik liefdeshartjes in 
jouw ogen bloeien zag. 
Afscheids gedichten
Afscheids gedichten
Al het moois dat 
ik toen van jou ontving 
kan niemand mij nog ontnemen. 
En ooit zal ‘k in een zomer fluist’ren 
Afscheid SMS Gedichten
hey, mijn zomerlief 
mijn hartendief, 
waar je ook bent 
waar je ook gaat, 
nog altijd en altijds 
heb ik jou... Lief. 

******
Liefdes gedichten 2014
Liefde op eerste zicht

In bronnen van verlangen 
drijvend in jouw ogen 
openbaarde zich 
de stille taal der liefde 
Afscheid SMS Gedichten
in een wereld 
die draait en draait 
waar tijd jaagt op ieder uur 

verzink ik tijdloos 
in de ontastbare diepten 
van je blik 

intense meren van 
onuitgesproken 
gevoelens 

zoekende naar 
antwoorden in mijn ogen 
van wat ik voelde 
Afscheid SMS Gedichten
in één hartslag 
voor jouw mooie 
kijkers gezwicht 
Afscheids gedichten
Afscheids gedichten
in de openbloeiende 
kracht van liefde 
op het eerste zicht. 

******
Liefdes gedichten 2014
Jij

Jij doet me echt wel wat
de manier waarop je zo
stralend naar me lacht
misschien wist je dat?

Langzaam maar zeker
verwarmt jouw glimlach
mijn hart dat eenzaam was
in het leven van alledag
Afscheid SMS Gedichten
Hand in hand met open ogen
zou ik met jou willen wegdromen
van elkaar genietend
onder het licht van de maan
zou ik voor altijd met jou
over het pad der liefde willen gaan

Durfde ik je dit maar te vertellen
misschien zouden sterren ook de
toekomst kunnen voorspellen?
ik kan het alleen maar hopen
dat het jouw liefde is die me toelacht

Durfde ik jou dit maar te vragen
want jij…
misschien wist je dat?
jij doet me echt wel wat.

*******
Liefdes gedichten 2014
Als ik naar je kijk 
Afscheid SMS Gedichten
Ik kan het niet omschrijven
een vorm of plaats toebedelen.
Niet te vangen met de handen
en zo vrij als de wind langs
mijn wangen verlies ik er
het noorden door.
Afscheids gedichten
Afscheids gedichten
Ik kan het niet grijpen
maar des te meer voelen.
Datgene wat men liefde noemt.
Het begint al als ik nog maar
naar je kijk. 

*******
Liefdes gedichten 2014
Je hebt iets 

Zo rondom jou
met zo van dat mooie
als van een godin

zoiets onbereikbaar
speciaals

zoals dat kuiltje
in je wangen
die ogen van jou
Afscheid SMS Gedichten
en je neusje en je
lippen in gedachten
zo nabij

zo onbereikbaar
dichtbij.

نبذة عن الكاتب

اكتب وصف المشرف هنا ..

اشتراك

الحصول على كل المشاركات لدينا مباشرة في صندوق البريد الإلكتروني

شارك الموضوع

مواضيع ذات صلة

0 commenti:

leb

back to top