Hou van jou 2014

IN klachinko  |  POSTED :  03:34 0

Hou van jou 2014
Gedichten 2014
Gedichten 2014
Gaan
Het is bijna tijd
tijd om te moeten gaan en
jou voor het laatst te zien
tijd om afscheid te nemen
misschien een laatste zoen op je wang
de tranen komen snel en
het is mijn laatste kans
om te zeggen dat ik van je hou
Gedichten
Gedichten 2014
Gedichten 2014
Gekletter
Ik zit hier te leren en hoor het gekletter
van de regen vallen op het raam,
het zijn tranen,
tranen vanuit de hemel omdat ik jou zo veel mis.
een frisse lentebries waait door het raam
en strijkt neer op mijn warme lichaam.
Maar door het krijgen van jou warme liefde
is de koude maar van korte duur!
Jij geeft mij warmte,
jij geeft mij liefde
jij geeft mij waar ik al zolang naar verlang,
je bent een droom die werkelijkheid wordt!
wat ik je wil zeggen is dat ik heel veel van je hou!!!
Hou van jou 2014
Gedichten 2014
Gedichten 2014
Gesmolten
Zoals jij is er maar één
Geen ander van wie ik houden kan
Jij bent zoals geen ander
Ik ben er alleen voor jou
Gedichten
Gedichten 2014
Gedichten 2014
Ik droom zo graag over jou
Jij bent voor mij
Als water voor de vis
Ik kan je niet missen
Gedichten
Altijd wil ik bij jou zijn
Om van je te houden
Zoals jij kan geen ander zijn
Voor mij
Gedichten
Gedichten 2014
Gedichten 2014
Want zoals jij bent,
Zo zou iedereen moeten zijn
Zo lief en zo licht
Geen zorgen, je van geen kwaad
Bewust zijn
Hou van jou 2014
Zoals jij zou ik willen zijn
Maar het mocht niet zijn
Ik hou van je, zoals geen ander
Bij jou wil ik zijn
Wij zijn samen één geheel
Versmolten door liefde
Gedichten
Gedichten 2014
Gedichten 2014
En bij jou
Kan ik zijn zoals geen ander
Gedichten
Graag wil zeggen
Ik hou van jou
nooit gesproken woorden op het puntje van m'n tong
woorden die aan jou toebehoren maar die altijd bedrong
woorden als glas zo breekbaar gebroken in m'n mond
voor eeuwig onuitspreekbaar omdat ik de moed nooit vond
woorden die ik zo graag zeggen wou
ik hou van jou.
Hou van jou 2014
Gedichten 2014
Gedichten 2014
Gevoel zonder angst
Het gevoel
Om je aan te raken
Het gevoel
Om aangeraakt te worden
De hoop
Om te leven in een droom
Dat gevoel
Wanneer ik eeuwig zal dromen
Het verlangen
Om jou warme adem te voelen
Het verlangen
Om zonder woorden te spreken
Ik leef
In de gedachte dat je altijd bij me bent
Ik voel
Gedichten
Gedichten 2014
Gedichten 2014
Dat jou beloftes daden gaan worden
Dat jezelf stappen onderneemt en niet laat afhangen van anderen
Ik leef
Met de wetenschap dat je liefde sterker is dan je angst
Gedichten
Want aan mij heb je, je grote vangst
Het gevoel
Vraagt om zekerheid
Hou van jou 2014
Gedichten 2014
Gedichten 2014
Van beloftes alleen word mijn  hart niet verblijd
Het verlangen
Word sterker dan al mijn  geduld
Gedichten
Is liefde in angst gehuld
Leven zonder liefde kan geen mens
Maar zonder zekerheid leeft ook geen mens
Gedichten
Gedichten 2014
Gedichten 2014
Compleet gevoel
Hoe is het mogelijk
dat alleen jouw verschijning
mijn wereld op kan schudden?
Jouw lach een aardbeving veroorzaakt
in het diepste van mijn ziel?
Jouw ogen mij doen smelten
mij laten verdrinken in geluk?
Jouw geur mijn dag en mijn nacht kan bedwelmen
als in een droom?
Jouw woorden mij doen zweven
alsof de aarde onder mijn voeten verdwijnt…?
Hou van jou 2014
De verklaring is eenvoudig,
mijn hart behoort jou toe
jij maakt mij compleet
mijn andere helft
mijn andere ik
Ik hou van je
Gedichten
Gedichten 2014
Gedichten 2014
Hoort bij mij
Verliefd zijn is mooi
Ik zit in de liefdeskooi
Ik moet jou liefde vinden
Die liefde zal ons binden
Bij liefde horen verbeeldingen
En mooie liedjes zingen
Onzekerheid hoort er ook bij
Wat ik zeker weet is:
Jij hoort bij mij
Gedichten
Gedichten 2014
Gedichten 2014

نبذة عن الكاتب

اكتب وصف المشرف هنا ..

اشتراك

الحصول على كل المشاركات لدينا مباشرة في صندوق البريد الإلكتروني

شارك الموضوع

مواضيع ذات صلة

0 commenti:

leb

back to top