SMS gedichtjes en Valentijnsgedichten 2014

IN klachinko  |  POSTED :  05:37 0

SMS gedichtjes en Valentijnsgedichten
Elke nacht
Valentijn sms gedichten 2014
Valentijn sms gedichten 2014
Wil ik jouw lieve woorden aanhoren
kan de warmte van je lichaam me steeds bekoren
in elkaars omstrengeling
vinden mijn ogen jouw blik  , een oase

Valentijn sms gedichten 2014
Valentijn sms gedichten 2014
van rust om kommer te ontvluchten
wanneer je teder een kus op m'n lippen drukt
en zo zachtjes zegt, - welterusten -
Valentijn gedichten 
even nog, voor de slaap overmant
- zoete glimlach -
zoals jij is er maar één zo fijn
elke nacht ben jij mijn Valentijn
elke dag beseffen wat het waard is,
om met jou te zijn.
Valentijn sms gedichten 2014
Valentijn sms gedichten 2014
*******
SMS gedichtjes en Valentijnsgedichten
Valentijn

De dag dat valentijn zijn opwachting doet
zorgt hij voor een warm innerlijke gloed
In jouw gedachten wil hij wonen
je met z'n vurige liefdespijlen belonen
Valentijn gedichten  
hij zal vertellen wat je zo graag hoort
zachtjes fluisterend in je oor
bedwelmd door de zinnelijkheid van je huid
tovert hij woorden tot warme golven in je buik
Valentijn sms gedichten 2014
Valentijn sms gedichten 2014

 in zijn warmte kan jij leven
oprechte liefde en houden van
ook Valentijn is er om te zeggen dat het kan.

*********
SMS gedichtjes en Valentijnsgedichten
Aan m’n prinses
Valentijn sms gedichten 2014
Valentijn sms gedichten 2014

14 februari staat voor de deur
En met al die commerce
- ik weet niet wat te kiezen -
mezelf geef ik ijlings de sporen
op zoek naar iets speciaals
maar o liefste de tijd dringt
als ik Valentijn nu niet haal
wacht jij dan nog een jaar?

******
SMS gedichtjes en Valentijnsgedichten
Ik hou zo van jou

Valentijn sms gedichten 2014
Valentijn sms gedichten 2014

Op een kronkelpaadje
in ‘t leven verscheen
je glimlach om nooit
meer te vergeten
Valentijn gedichten  
geen bergmeer zo diep
als wat ik voel bij jou
als ik je bel en ik
hoor je warme stem
mist m’n hart een tel
Valentijn sms gedichten 2014
Valentijn sms gedichten 2014

in je liefdesvuur gevangen
jaagt de passie tot nog
meer naar jou verlangen
Valentijn gedichten  
alleen aan jou wil ik zeggen
en ik krijg het alsnog gezegd
ik hou hou, zo van…
van jou!

*******
SMS gedichtjes en Valentijnsgedichten
14 februari
Valentijn sms gedichten 2014
Valentijn sms gedichten 2014

Voor vele mensen
heel alleen smaakt
Valentijn soms net
dat beetje wrang
Valentijn gedichten  
toch is er iemand
welke aan je denkt
en jou speciaal op
deze Valentijnsdag

Een hart vol van
warmte schenkt.

*******
SMS gedichtjes en Valentijnsgedichten
Door de jaren heen

Valentijn sms gedichten 2014
Valentijn sms gedichten 2014
Samen en
toch apart

al ben je niet mijn,
toch heb ik je
onnoemelijk lief m’n lief
 Valentijn gedichten 
alleen jij woont in de zachte
luwte van mijn hart

en elke dag
door de jaren heen,

Valentijn sms gedichten 2014
Valentijn sms gedichten 2014
ben jij, mijn enige
echte Valentijn.

**********
SMS gedichtjes en Valentijnsgedichten
Als ik jou zie
dan bestaat er geen evenknie,
fladderen vlinders vanbinnen
zo verliefd naar buiten
compleet van mijn zinnen
wil ik naar je fluiten
tot jouw warme hart
de zinnen van 't mijne tart. 

Valentijn gedichten 
Waar je ook bent,
ik stuur je dit berichtje
met heel veel liefs
opdat je weet dat ik
aan je denk.

*******
SMS gedichtjes en Valentijnsgedichten
SMS gedichtjes Hendrik Hoogland

Het zit in kleine dingen
zoals in dit berichtje
opdat je weten zou,
dat ik zo van jou…
je weet wel.

Valentijn gedichten 
Ik kom je even vertellen
al weet ik niet goed
hoe uit te leggen, dat ik
wat meer zou mogen zeggen,
Zo gewoon, ik hou van jou.

SMS gedichtjes en Valentijnsgedichten

Het kriebelt en vlindert
ik zweef als in een droom
compleet van slag sinds
de dag dat ik je zag.

Valentijn gedichten  

ik wou je even aankijken
 voelen hoe je ogen
over m’n letters glijden
 ze komen jou vertellen
 dat ik oneindig
van je hou.

  SMS gedichtjes en Valentijnsgedichten

Een boeketje hoop
een tuiltje liefde
een blik vol warmte
om jou te zeggen,
ik mis je.

Valentijn gedichten 

Lieve schat gebruikte
je niet wat teveel
aan toverkruid?
Want sinds de dag
dat ik je zag ben ik
het noorden
compleet verloren.

SMS gedichtjes en Valentijnsgedichten

Ik kom je even kussen
‘k zoen je welterusten
fluisterend in je oor
slaap zacht vannacht.

*********
SMS gedichtjes en Valentijnsgedichten
Mijn hart, het springt
het vonkt, het bonkt
het loopt helemaal
over en alleen van jou.
Valentijn gedichten 
Jij bent mijn bloem
en ik ben jouw vlinder
‘k stuur je dus alvast
al m’n hartenletters
van hier tot ’t weidse
ginder.


Snel nog een vlugke
slaap zacht droom zoet
m’n huppeldepupke.

 SMS gedichtjes en Valentijnsgedichten

Als ik je zeggen zou
dat ik van je hou
is het niet voor even
maar voor ‘t leven
laat me wonen in je hart
en in jouw ogen, want
zonder jou, ben ik verloren.
Valentijn gedichten  

Als ik je zie ben ik sprakeloos
als je lacht raakt  m'n hart van slag
daarom dit berichtje
kom bij mij spoken deze nacht
want ik mis je .

*********
SMS gedichtjes en Valentijnsgedichten
Ik wil je 

Ik wil je voelen, je warmte
nee, je vuur en vlam, de passie
Valentijn gedichten 
het laaiende, tem me, keten me
duffel me in met alles wat je hebt

neem me helemaal in je ban
en zeg me dan
dat het nog een keertje kan. 

*******
SMS gedichtjes en Valentijnsgedichten
Dag liefde

Dag liefde, waar ben jij?
de bloesem, het minnen
het lied op je schalmei
Valentijn gedichten 
beroof me van mijn zinnen
heb me lief uit alle macht
laat me sprakeloos baden
in de meren van jouw zijn

want vannacht, vannacht is
er niemand die op me wacht.

*********
SMS gedichtjes en Valentijnsgedichten
Geef me 
Valentijn sms gedichten 2014
Valentijn sms gedichten 2014
Geef me een arm,een been
een lach, je hand, een knipoog
of nee, ik draai er niet omheen
ik wil je van kop tot teen
zo helemaal, helemaal
voor mij alleen

*********
SMS gedichtjes en Valentijnsgedichten
Valentijnsdag 

14 februari is weer daar
met hoera of boegeroep
maar geef eens aan elkaar
een extra liefhebbende zoen
Valentijn gedichten 
dat kleine simpele gebaar,
het doet een mens
toch zo'n goed.

*********
SMS gedichtjes en Valentijnsgedichten
Heb me lief 
Valentijn sms gedichten 2014
Valentijn sms gedichten 2014
Ik wacht wel op jou,
neem gerust de tijd
een dag, een jaar,
de eeuwigheid voorbij
maar heb me lief
voor ik voorgoed
de ogen sluit.
Valentijn gedichten 

نبذة عن الكاتب

اكتب وصف المشرف هنا ..

اشتراك

الحصول على كل المشاركات لدينا مباشرة في صندوق البريد الإلكتروني

شارك الموضوع

مواضيع ذات صلة

0 commenti:

leb

back to top