Gedichten Liefde

IN klachinko  |  POSTED :  03:27 0

Gedichten Liefde
Gedichten
Gedichten
Dan eens misschien, een nieuwe dag,
Dat 'k jou in mijn armen houden mag.
Geen nachten van verdriet en pijn,
Eens is het waar, ben jij weer daar,
Jij, lichtste licht van ons bestaan.
Liefde
Als ik blind zou zijn, dan had ik mijn stem om jouw naam te roepen.
Als ik mijn stem niet meer had, dan had ij mijn handen om je aan te raken.
Als ik mijn handen niet meer had, dan had ik mijn hart om van je te houden.
Had ik mijn hart niet meer....
....hoe kon ik dan nu zoveel van je houden!
Gedichten Liefde
Gedichten
Gedichten
Als ik aan je denk krijg ik een kriebel in m'n buik
Ik voel de vlinders en m'n hoofd word leeg,
Ik denk aan Jou.......
Als ik aan je denk hoor ik je stem
Die klinkt als het kletterende water uit een waterval
Als ik aan je denk voel ik weer de steek van die omhelzing,
Ik voel duizend messen in me steken en ik wil je vasthouden,
En nooit meer loslaten........
Liefde
Gedichten
Gedichten
Ik krijg het warm en ik glimlach,
Waar ben je nou?
Ik wil je graag weer zien, want ik hou van je
Je bent mijn wens die droom in m'n hart,
En als je hier bent kan die vervuld worden,
Ik denk aan je,
Altijd...............
Gedichten Liefde
Gedichten
Gedichten
ik lig in bed,
denkend aan jou,
zwetend van de warmte,
rillend van de kou.
Liefde
gevoelens van liefde,
gevoelens van pijn,
gevoelens van gemis,
omdat ik bij je wil zijn.
Gedichten Liefde
Gedichten
Gedichten
niks kan me schelen,
ik voel alleen verdriet,
ik mis je zo,
ik zie je haast niet.
Liefde
hoe kunnen gevoelens zo heftig zijn?
ik heb nog nooit zoiets meegemaakt,
hoe een meisje zo fantastisch kan zijn,
Gedichten Liefde
Gedichten
Gedichten
de pijl in één keer je hart raakt
De eerste keer dat ik je zag,
Jouw mooie lieve lach...
De eerste keer dat ik in jouw ogen keek,
Jouw ondeugende intense blik...
De eerste keer dat je in mijn oor fluisterde,
Ik hou van jou...
De eerste keer dat je mij aanraakte,
Jouw warme armen om mij heen...
De eerste keer dat...
Liefde
Gedichten
Gedichten
Elke handeling, elk detail,
niets blijft ongemerkt.
Dezelfde handeling, hetzelfde detail,
gekopieerd van jou.
Gedichten Liefde
Het is die blik in jou ogen,
slechts die ene lach.
Die mij doen geloven,
dan jij me wel mag.
Liefde
Gedichten
Gedichten
Ik wil graag alles delen,
net als een zoon die z'n eerste voetbalwedstrijd wint.
Het zit in die kleine dingen,
hetgeen ik noem: Geluk
Gedichten Liefde
Geef mij toch die eerste liefde,
die kriebels die je voelt,
daar diep van binnen.
De bloos op de wangen bij een lach.
Het eeuwige genot bij die korte blik,
het maakte alles heel erg mooi.
Liefde
Maar nu je alles hebt ontvangen,
mis je het verlangen.
Het verlangen naar die simpele dingen,
die lieve knipoog uit het niets.
Gedichten Liefde
Gedichten
Gedichten
Maar dan ontmoet je de waarheid,
al het zweverige is voorbij.
Die gevoelens zijn niet verloren,
ze zitten alleen nogal diep in mij,
je moet haar de sleutel geven,
dan maakt zij je gevoel weer vrij!
Liefde 2014

نبذة عن الكاتب

اكتب وصف المشرف هنا ..

اشتراك

الحصول على كل المشاركات لدينا مباشرة في صندوق البريد الإلكتروني

شارك الموضوع

مواضيع ذات صلة

0 commenti:

leb

back to top