gedichten pagina Hou van Jou

IN klachinko  |  POSTED :  02:54 0

gedichten pagina Hou van Jou
gedichten
gedichten 
Als ik je zie
als ik jou zie, zie ik het zonnetje schijnen
als ik jouw stem hoor,voel ik een tinteling
als jij me aanraakt,voel ik iets dat ik nooit meer weg wil laten gaan
en dat ik voor altijd naast je wil blijven staan
gedichten pagina Hou van Jou
gedichten
gedichten
want jij hebt ogen van zilver
jij hebt een karakter van goud
jij hebt alles waar ik zo van houd
overdag ben jij mijn zon, en 's nachts ben jij mijn maan
nu weet je waarom ik voor altijd naast je wil staan
gedichten pagina Hou van Jou
gedichten
gedichten
Als slaapt
Als iedereen slaapt
denk ik aan jou
Mijn gedachten als vlinders
dwarrelen,...
.....,spelen
de lichtjes in je oogjes,
je lieve, lieve lach...
O, wat zou ik je willen houden
Voor altijd
dag en nacht
gedichten pagina Hou van Jou
gedichten
gedichten
Bloem  
Ik hou van een bloem
Ik hou van jou
van een bloem heel even
en van jou mijn hele leven
gedichten pagina Hou van Jou
gedichten
gedichten
Boom  
De hoogste boom zou ik voor je beklimmen
De grootste risico's zou ik voor je nemen.
Ik zou voor je doden.
Van de hoogste flat zou ik voor je springen.
Al was het alleen maar om je duidelijk te maken
hoeveel ik van je hou
gedichten pagina Hou van Jou
gedichten
gedichten

نبذة عن الكاتب

اكتب وصف المشرف هنا ..

اشتراك

الحصول على كل المشاركات لدينا مباشرة في صندوق البريد الإلكتروني

شارك الموضوع

مواضيع ذات صلة

0 commenti:

leb

back to top