liefdesgedichten SMS Gedichten 2015

IN klachinko  |  POSTED :  01:30 0

SMS Gedichten 2015
SMS Gedichten 2015
Ik noem je m'n lief
Ik noem je m'n schat
Ik noem je het beste
dat ik ooit bezat

Als jij een berg was
koud en moe
en ik de sneeuw
dan dekte ik
je stilletjes toe

SMS Gedichten 2015
SMS Gedichten 2015
De tijd gunt ons geen tijd
Om eeuwig te beminnen
Wat moet de liefde tussen ons
Zonder de tijd beginnen

SMS Gedichten 2015
SMS Gedichten 2015
You can fall from a mountain,
you can fall from a tree,
the best thing you can do
is falling in love with me!


Wat er ook gebeurt
Wat je ooit zult doen
Alles is vergeven
met een dikke zoen


Liefde verkwikt
als zonneschijn
na regen. 
SMS Gedichten 2015
SMS Gedichten 2015

liefdesgedichten

Al staan er duizend bloemen in de wei
er is er geen een zo mooi als jij 


liefdesgedichten
SMS Gedichten 2015
SMS Gedichten 2015
ik kreeg net telefoon van de hemel ... 
ze missen een engel .. 
vrees niet
ik zal je niet verklikken.

نبذة عن الكاتب

اكتب وصف المشرف هنا ..

اشتراك

الحصول على كل المشاركات لدينا مباشرة في صندوق البريد الإلكتروني

شارك الموضوع

مواضيع ذات صلة

0 commenti:

leb

back to top