Gedichten over liefdesverdriet

IN klachinko  |  POSTED :  13:38 0

Afsluiten
liefdesgedichten SMS Gedichten 2015
liefdesgedichten SMS Gedichten 2015
Hoe sluit ik af als
een hoofdstuk
nog niet teneinde was?
Het leven raast maar door
en sinds je ging voel
ik weer wat eenzaamheid is.
Zou ik alsnog op ‘replay’
drukken al heeft dit weinig
zin, wat weg is ben
je zo kwijt als kwijt
maar zijn kan.
Liefdesverdriet SMS gedichten
De scherven van mijn hart
zoek ik bij elkaar en wat rest
neem ik onder de arm en
stap opnieuw het leven in,
ergens ligt er vast nog wel
wat geluk.
SMS Gedichten 2014
SMS Gedichten 2014
*********
Gedichten over liefdesverdriet
En je wou
En je wou, wilde en je zou
uitdagend verleidend strijdend
van pruillip tot zomerzon
elk land was met jou te bevaren
ik was je held die je vindingrijke
lusten en al je liefde mocht ervaren
Liefdesverdriet SMS gedichten
SMS Gedichten 2014
SMS Gedichten 2014
en je wou wilde en je zou
horen wat je zo graag horen wou
en toen je het had op een onbewaakt
moment, me bedwelmd door de geur
van je lichaam, verdween
Liefdesverdriet SMS gedichten
je als een schaduw in de nacht
je nam mee de enige woorden die ik
nooit had mogen laten vallen,
verdomd wat hou ik van jou.
SMS Gedichten 2014
SMS Gedichten 2014
Hendrik Hoogland

********
Gedichten over liefdesverdriet

Het is weer ochtend geworden.
Boven alle verwachting
snijdt een zachte winterzon
door de vrieskou heen.
Het is een stille ochtend geworden,
je bent niet hier.
Mijn wezen,
mijn zijn,
mijn laatste woorden
bekoorden je niet.
Wat was het waard?
Wat ben ik waard...

Linda


******
Gedichten over liefdesverdriet


Waarom vlucht ik niet
als de opkomende vloed
m'n heupen overspoelt.
Waarom schreeuw ik niet
als m'n schouders
onder het schuim verdwijnen?
Wijd open
zijn m'n ogen,
Gedichten SMS
Gedichten SMS
ongelovig,
nog steeds niet zonder hoop
wanneer de laatste vloedgolf
zich vermengt met m'n tranen.

Linda


*********
Gedichten over liefdesverdriet
M'n hart in december


Een ijzige koude bewoont mijn ziel
koning winter regeert stad en land
etst woorden van gelatenheid op
‘t bevroren venster van mijn hart
Liefdesverdriet SMS gedichten
in gladgestreken lakens rimpelen
’s nachts de herinneringen, neemt
de gedachte aan jou de overhand,
als had ik je weer gevonden van
Gedichten SMS
Gedichten SMS
toen vroeger ooit nog nu noemde
hoe lichamen samensmolten en
er van woordloze dagen nog geen
sprake was; daagt nu zoveel later,
in de vriesnachten van december
het besef dat alleen jij bij ‘t raam
van mijn hart met warme wolkjes

van adem het ijs kan doen smelten.

**********
Gedichten over liefdesverdriet
Wakker liggen naast jou,
het maakt dingen los in mij
die ik liever voor me houdt.
Want graag zien,
ik verlies enkel mezelf
en een hoop illusies.
En illusies
is schijnbaar iets waar ik op leef.
Liefdesverdriet SMS gedichten
De ochtend, de waarheid,
blijkt alleen maar
kilte te bevatten.
Kilte,
ik ben er bang van,
het maakt me koud
en waarschijnlijk
weer een illusie armer,
en arm,
dat was ik al.


Linda

********
Gedichten over liefdesverdriet

Verbroken verbinding

Looking back at the
day we first met

je bericht op
het wereldwijde internet

a day I will never
forget
Liefdesverdriet SMS gedichten
want m’n hart werd
in vuur en vlam gezet

we reached the stars with
lightning speed

tot verbroken verbinding,
mijn stil verdriet.


*******
Gedichten over liefdesverdriet
Kwijt

Het is, ik vind
de woorden niet
niet in een la of
onder de mat

alles ruimde
je netjes op
zelfs het geluid
van je voetstappen
op de trap
Liefdesverdriet SMS gedichten
het is, ik vind
je woorden niet
welke me zeggen
hoe lief
je me had.

*******
Gedichten over liefdesverdriet
Als een vallende ster

Nooit verwacht
dat kleuren van liefde
dat sterren doofden
aan de hemel

de zoete geur
van liefde
lichtte het anker
verloren droom
gebroken hart
het was zo mooi

zwevende
op wolken van liefde
hoog en ver in de warmte
van een stem

aan de einder
nog slechts tuimelend
als een vallende ster.

نبذة عن الكاتب

اكتب وصف المشرف هنا ..

اشتراك

الحصول على كل المشاركات لدينا مباشرة في صندوق البريد الإلكتروني

شارك الموضوع

مواضيع ذات صلة

0 commenti:

leb

back to top