Liefde SMS Gedichten 2014

IN klachinko  |  POSTED :  02:30 0

Gedichten 2014
Gedichten
Gedichten 
Ik vroeg me wel eens af....waarom het niet wederzijds was...waarom je niet om me gaf.
Ik kreeg je maar niet uit mijn gedachten....en bleef maar op je wachten.
Ik wil toch wel eens weten....of ik je ooit nog kan vergeten.
Oh wat ben ik blij als je in de buurt bent...dicht bij mij...
Waarom nou jij? dreunde maar in mijn hoofd...waarom ben jij degene die mijn hart heeft beroofd?
Voor mij ben je nog steeds zo belangrijk...misschien juist na alles wat er is gebeurd....
Jouw lach die me steeds weer op fleurt.
Het enige wat ik nog van je willen zou...is een hele dikke kus...omdat ik ontzettend veel van je hou.
Liefde 
Gedichten
Gedichten 
Gelukkig
Gelukkig zijn, intense vreugde
zit niet in het aantal nullen
die je op de bank hebt staan,
maar in hele kleine dingen
die met liefde zijn gedaan
Geluk zit niet in gouden ringen
maar gewoon in een lach,
en soms ook wel in een traan
Geluk zit in hele kleine dingen
die met liefde zijn gedaan
Gedichten 2014
Gedichten
Gedichten 
Geniet
Ik geniet van de dingen om mij heen,
Ik geniet elke dag,
Ik geniet, dan ben ik niet alleen,
Ik geniet, dan weet ik dat ik er wezen mag
Liefde 
Gedichten
Gedichten 
Geur
Ik wordt wakker
Ik voel me geweldig
Je geur hangt overal in de kamer
Ik voel je warmte
Je ligt naast me
Je slaapt nog
Een rustige ademhaling
Ogen gesloten
Glimlach om je mond
Ik kus je voorhoofd
Je duwt je hoofd in de kussen
Ik ga rustig liggen
En geniet van je aanwezigheid
Gedichten 2014
Gedichten
Gedichten 
Gevoel
Liefde is een gevoel,
Een gevoel dat niemand kan weerstaan.
Liefde is warmte,
Samen vrijen voor de openhaard.
Liefde is passie,
het liefhebben van elkaar.
Liefde is pas echt mooi,
als je iemand heb gevonden
die jou echt bemind
Gedichten 2014
Gedichten
Gedichten 
Gevoel hou van  
als ik kijk naar het dag douw,
realiseer ik mij dat ik van je hou.
als ik aan je ogen denk,
ben je als een engel, een hemelsgeschenk.
als je naar me lacht,
voel ik in mijn dromen je huid zo zacht.
je wimpers raken zacht de mijne aan.
zou dit gevoel altijd blijven bestaan?
nee dit gevoel is betoverd behekst.
dit is het mooiste gevoel ooit, ik wil het nooit meer verliezen.
voor jouw zou ik altijd blijven kiezen
Liefde 
Gedichten
Gedichten 
Gevoeld verlangen
Mijn verlangen naar liefde is groot
Voor liefde leg ik mijn ziel bloot.
Mijn verlangen naar genegenheid groeit nu mijn hart bloeit.
de woordenstroom der liefde vloeit
Als iemand dit ooit heeft gevoeld zeg me heeft verliefdheid je overspoelt?
Gedichten 2014
Gedichten
Gedichten 
Hartendief
ik zag jou staan
maar jammer genoeg niet in de volle maan
jij keek naar mij
ik keek naar jou
ik voelde iets en dat was voor jou
jij met die lach zo erg lief
jij bent mijn hartendief
jij had mij in jou macht
toen wist ik het zeker
jij bent de liefde waar op ik heb gewacht
Liefde 
Gedichten
Gedichten 
Hartenpijn is over
dit is een gedicht van mij tot jou,
en dit speciaal omdat ik van je hou.
elke seconde dat je er niet bent,
heeft mijn hart pijn gekend.
je bent men leven en men ziel,
je bent de lieve vrouw waar ik voor viel.
je geeft je hart met liefde aan mij,
en staat steeds aan men zij.
dit is een gedicht van mij tot jou,
en nog steeds omdat ik van je hou.
Gedichten 2014
Nodig de ander te ontmoeten
Het is nodig dat een ander je ontmoet
Wil je jezelf worden
De dag dat je de genade van echte tederheid
Zult ontvangen
Zul je veranderd zijn
Omgevormd tot in de diepste
Verborgenheid van je persoon
Liefde 
Hier
Ik voel me goed
Ik voel me fantastisch
Ik heb jou ontmoet
Er is een nieuwe wereld geopend
Ik zie de dingen in een ander licht
Ik zie jou waar ik ook kijk
Ik voel me goed
Ook al ben je niet hier
Gedichten 2014
Gedichten
Gedichten 
Hoe moet ik
Hoe moet ik jou uitleggen hoeveel liefde er is?
Hoe moet ik aan jou uitleggen hoe mijn hart springt?
Hoe moet ik aan jou uitleggen hoeveel houden van is?
Liefde 
Hoe moet ik uitleggen dat mijn leven begint?
 Waarom zijn er zoveel rariteiten op de wereld?
Waarom zijn er wezens op aarde die vernietigen?
Gedichten 2014
Waarom zijn er twee sterke mensen op de wereld?
Waarom zijn er twee zielen die je niet kan vernietigen?
 Ja natuurlijk een hamerslag geven dat kan ja.
Liefde 
Ja natuurlijk is de liefde zwak en sterk
Ja natuurlijk zal de liefde overwinnen ja
Ja natuurlijk er is echte liefde aan het werk.

نبذة عن الكاتب

اكتب وصف المشرف هنا ..

اشتراك

الحصول على كل المشاركات لدينا مباشرة في صندوق البريد الإلكتروني

شارك الموضوع

مواضيع ذات صلة

0 commenti:

leb

back to top