SMS Gedichten

IN klachinko  |  POSTED :  01:00 0

waarom maak je me gek van binnen?  
waarom maak je me altijd zo liefdes bang?  
waarom zou ik weer aan jou beginnen?  
...als het anders kan..
SMS Gedichten
SMS Gedichten 
Nu is zij weg 
Voorgoed  
Ja voor altijd 
Ik zal haar missen 
Blijf huilen van binnen 
Maar mijn herinneringen 
Die zijn mooi 
En zal ik ook niet vergeten
SMS Gedichten
SMS Gedichten 
Je stem.. 
Die vergeet ik niet meer, 
Die lach.. 
Vergeet ik niet meer, 
Die ogen.. 
Vergeet ik niet meer, 
Kort samen gevat.. 
Ik vergeet je nooit meer!!!
SMS Gedichten
SMS Gedichten 
Mijn Hartje doet pijn,  
omdat ik niet bij je kan zijn... 

نبذة عن الكاتب

اكتب وصف المشرف هنا ..

اشتراك

الحصول على كل المشاركات لدينا مباشرة في صندوق البريد الإلكتروني

شارك الموضوع

مواضيع ذات صلة

0 commenti:

leb

back to top