liefdesgedichten 2015

IN klachinko  |  POSTED :  12:58 0

Ik zag je op afstand, 
maar kwam nooit dichterbij. 
Want wat nooit gebeurd is, 
gaat ook nooit voorbij...
liefdesgedichten 2015
liefdesgedichten 2015

Jij
Gevangen
In de warmte
Van mijn verlangen 
liefdesgedichten 2015
liefdesgedichten 2015


een traan in mijn ogen,
een traan om jou ...
een traan die uitdrukt
hoeveel ik van je hou




Klein is mijn versje
Veel zegt het niet
Enkel drie woorden
Vergeet mij niet.

liefdesgedichten 2015
liefdesgedichten 2015


Ik stuur jou een eiland vol kusjes
op een zee van liefde! 


liefdesgedichten 2015
liefdesgedichten 2015

Altijd zal ik van je houden
ik wil je nooit - nee nooit meer kwijt
want wat er tussen ons gegroeid is
dat trotseert de eeuwigheid


liefdesgedichten 2015
liefdesgedichten 2015

Jij bent mijn adem , en mijn alles.
Jij bent mijn denken mijn taal.
Zonder jou kan ik niet leven
je bent het helemaal !

liefdesgedichten 2015
liefdesgedichten 2015
Ik geef je 1 kusje
voor het slapen gaan, 
ik geef je twee kusjes om te dromen, 
ik geef je oneindig veel kusjes 
als je morgen nog aan me denkt. 

نبذة عن الكاتب

اكتب وصف المشرف هنا ..

اشتراك

الحصول على كل المشاركات لدينا مباشرة في صندوق البريد الإلكتروني

شارك الموضوع

مواضيع ذات صلة

0 commenti:

leb

back to top