Liefdes gedichten 2014

IN klachinko  |  POSTED :  12:41 0

Liefdes gedichten 2014
Liefdes gedichten 2014
Liefde is
geen eenvoudige optelsom
van louter positieve zaken
wel vruchtbare grond
om elkaar oneindig gelukkig te maken
Mocht je mij ooit verlaten 
en nooit meer met mij praten.. 
Liefdes gedichten 2014
Liefdes gedichten 2014
Dan zou ik sterven van de pijn.. 
want het doet pijn om niet bij jou te zijn
Ik wil alles met je delen,
je verdriet, 
je geluk. 
Alles met je delen,
elk moment, 
stuk voor stuk.
Liefdes gedichten 2014
Liefdes gedichten 2014
Liefde is moeilijk,
liefde is zwaar.
Ik hou van jou,
wist je dat maar
Ik wou dat ik een traan was
Gebroren in je ogen
Leven op je wangen
En sterven op je lippen.
Liefdes gedichten 2014
Liefdes gedichten 2014
Ik kijk in je ogen,
ik kijk in de zee.
Ik zweef op roze wolken,
kom ga met me mee...
Liefdes gedichten 2014
Liefdes gedichten 2014
jij bent sexy, 
mooi en lief, 
ik een echte hartedief.

Hopelijk kan ik jouw hart stelen 
en ga je de liefde met me delen
Liefdes gedichten 2014
Liefdes gedichten 2014
Een glimlach
Niets meer
Een aanraking
Niets meer
Een kus
Niets meer
Liefde
Niets minder

نبذة عن الكاتب

اكتب وصف المشرف هنا ..

اشتراك

الحصول على كل المشاركات لدينا مباشرة في صندوق البريد الإلكتروني

شارك الموضوع

مواضيع ذات صلة

0 commenti:

leb

back to top