Grappige, cynische en ondeugende smssen Gedichten sms

IN klachinko  |  POSTED :  04:44 0

Grappige, cynische en ondeugende smssen
Niet het gebrek aan liefde, maar het gebrek aan vriendschap maakt
ongelukkige huwelijken.
Gedichten sms 2014
smssen
smssen
Jij met die mooie ogen, met dat mooie blonde haar, als ik je nog 1 keer
naar mijn vriendin zie kijken dan sla ik je in elkaar!
Grappige, cynische en ondeugende smssen
Foto's waar je oud op staat moet je bewaren. Daarmee kan je over 20 jaar
bewijzen dat je niks veranderd bent.
Gedichten sms 2014
Een beetje ellende zou je helemaal geen kwaad doen.
Het past zo goed bij je kapsel.
Grappige, cynische en ondeugende smssen
Het is klein en groen en het zit in je hersenen? ... Een
hersenvretertje! ... Wat doet het daar? ... Honger lijden !
Gedichten sms 2014
smssen
smssen
Ik ben niet zo knap als Brad Pitt & niet zo sterk als Schwarznegger & zeker
niet zo gespierd als Stallone, maar ik kan zeker zo goed zoenen als Casanova
Grappige, cynische en ondeugende smssen
Wat is er makkelijker voor een man om te maken een jongetje of een
meisje.......meisje het voorbeeld ligt voor hem
Gedichten sms 2014
smssen
smssen
Alle paddestoelen zijn eetbaar. Weliswaar zijn er paddestoelen die je maar
één keer kunt eten.
Grappige, cynische en ondeugende smssen
Hier uw baas: Je mag tijdens de werkuren de krant lezen.
Maar lees in dat geval aandachtig de werkaanbiedingen.
Gedichten sms 2014
smssen
smssen
Als ik jou was zou ik me maar verstoppen! De boze heks zoekt jou! Want als
jij er niet geweest was, zou zij de mooiste van het hele land zijn!
Grappige, cynische en ondeugende smssen
Als ik aan jou denk, denk ik aan blauw. Als ik aan blauw denk, denk ik aan
zee. Als ik aan zee denk, denk ik aan kwallen. Als ik aan kwallen denk,
denk ik aan jou.
SMS Gedichten 
Toen je geboren werd was je zo ontroerd dat je begon te wenen als een klein kind
Grappige, cynische en ondeugende smssen
Een nieuw jaar is mooi, maar je nadert wel je uiterste verkoopsdatum
Gedichten sms 2014
smssen
smssen
Ik wandelende op het strand en ik hoorde de golven klotsen...ik dacht aan
jou en ik moest kotsen!
Grappige, cynische en ondeugende smssen
Politie Bericht: Deze mobiele telefoon is gestolen. u heeft 15 minuten om
deze telefoon in te leveren bij uw politie bureau.
SMS Gedichten
Mag ik je pasfoto? Dan kan ik mijn hond vals maken.
Gedichten sms 2014
Dit bericht kan allen geopend worden door een sexy iemand. Sorry, probeer
opnieuw, u bent niet sexy genoeg!
Grappige, cynische en ondeugende smssen
Vriend: iemand die tijdens je leven tegen je zegt wat anderen na je dood vertellen
SMS Gedichten
Je hoeft niet in de boom te hangen om een eikel te zijn.
Gedichten sms 2014
Hij gaf me een roos met de woorden: als ie verwelkt, kom ik terug. bleek ie
van plastic te zijn!
SMS Gedichten
Geachte cursist. de cursus rietdekken gaat niet door, riet is ziek!
Grappige, cynische en ondeugende smssen
Wat ik je nu ga zeggen zal je misschien heel veel verdriet en pijn doen,
maar voor je het van een ander hoort zeg ik het liever zelf! De PAASHAAS
BESTAAT NIET.
Gedichten sms 2014
smssen
smssen
Bier is de vijand, volgens de bijbel moet je de vijand liefhebben, dus PROOST!!!
Grappige, cynische en ondeugende smssen
Ik kan jou laten dansen en heel veel liefde geven,ik kan de volgende morgen
door jouw hoofd zweven,ik geef liefde en plezier,aangenaam: ik ben bier.
Gedichten sms 2014
Mooie ogen,lekker lijf, lieve krullen. Nu genoeg over mij hoe gaat het met jou?
Ik wilde je iets onbeschrijfelijk mooi,liefs,gevoeligs,gezelligs,erotisch
en leuks SMS-en..maar helaas pas IK niet op dit schermpje!
Grappige, cynische en ondeugende smssen
Goed nieuws: er wordt een nieuwe ziekte naar u genoemd.
Gedichten sms 2014
Je greep me bij de hals ik kon me niet verweren je drukte je lippen op die
van mij ik voelde de levenskracht uit me verdwijnen maar ach ben maar een
bierflesje!! :-)
Grappige, cynische en ondeugende smssen
De gemeentereiniging en een paar wetenschappers komen binnenkort bij u op
bezoek, ze hebben namelijk nog nooit een lopende drol gezien.
SMS Gedichten
Als een regendruppel zou betekenen ik hou van jou en jij zou me vragen hoe
veel ik van je hou dan weet ik zeker dat het de hele dag regenen zou
Grappige, cynische en ondeugende smssen

نبذة عن الكاتب

اكتب وصف المشرف هنا ..

اشتراك

الحصول على كل المشاركات لدينا مباشرة في صندوق البريد الإلكتروني

شارك الموضوع

مواضيع ذات صلة

0 commenti:

leb

back to top