SMS Gedichten Liefdes

IN klachinko  |  POSTED :  09:39 0

SMS Gedichten Liefdes
 Liefdes SMS Gedichten
 Liefdes SMS Gedichten
Ik kan zwemmen als een waterrat,  
Geen zee is mij te diep.  
Geen water is mij te breed,  
Maar ik verdrink in jou ogen.
SMS Gedichten
lieverd, je weet dat ik van je hou 
en niet zonder je kan..  
schatje ik hou van je  
en ik kan je niet vergeten  
je bent echt me alles..
SMS Gedichten Liefdes
 Liefdes SMS Gedichten
 Liefdes SMS Gedichten
Je bent me zo lief, en je bent me trouw. 
En als ik zeg ik hou van jou, 
Zeg ik dat ik zonder jou niet leven zou
SMS Gedichten
jij bent het klokje in mijn leven. 
als jij niet tikt, 
ben ik niet in leven
SMS Gedichten Liefdes
 Liefdes SMS Gedichten
 Liefdes SMS Gedichten
jij had nog zo'n fantastisch leven, 
maar dat jij er nu niet meer mag zijn  
doet nog steeds ontzettend pijn. 
Mijn leven is nu zwart,  
maar je bent voor altijd in mijn hart
SMS Gedichten
Waarom ben ik zoals ik ben, 
en niet zoals ik zou willen zijn? 
Maar als ik was wie ik zou willen zijn, 
Wie ben ik dan?
SMS Gedichten Liefdes
 Liefdes SMS Gedichten
 Liefdes SMS Gedichten
Liefde is als de zon die doorbreekt  
en met haar stralen je ziel verwarmt.  
De wereld ziet jou als één persoon.  
maar voor één persoon kun jij de wereld betekenen.
SMS Gedichten
Aan het strand zou ik met je willen zijn,  
een mooie strandwandeling wil ik met jou maken,  
maar het meeste wat ik nog zou willen,  
dat jij en ik samen waren!!
SMS Gedichten Liefdes
Tranen van geluk... 
tranen omdat ik je ken... 
tranen die zeggen... 
dat ik er altijd voor je ben!
SMS Gedichten
 Liefdes SMS Gedichten
 Liefdes SMS Gedichten
Je mooie ogen, kijken me aan 
Je lieve lach, lacht naar mij 
Je lippen op de mijne, zo zacht 
Zo lief, ja dat ben jij, mijn hartendief 
SMS Gedichten Liefdes
jij had nog zo'n fantastisch leven, 
maar dat jij er nu niet meer mag zijn  
doet nog steeds ontzettend pijn. 
Mijn leven is nu zwart,  
maar je bent voor altijd in mijn hart
SMS Gedichten
liefde is niet iets  
liefde is niet niets 
liefde is veel 
liefde is heel veel 
liefde is niet kort 
liefde is lang 
liefde is niet niets 
liefde is alles!!
SMS Gedichten Liefdes
 Liefdes SMS Gedichten
 Liefdes SMS Gedichten
'Intentie' 
Soms is de stilte 
Mooier dan het woord 
Soms wordt de stilte 
Wel degelijk gehoord
SMS Gedichten
bij elke stap denk ik aan jou  
bij elke gedachte denk ik aan jou  
bij elke zoen wil ik alleen jou  
bij elke dag denk ik aan jou  
ik wil bij je zijn
SMS Gedichten Liefdes

نبذة عن الكاتب

اكتب وصف المشرف هنا ..

اشتراك

الحصول على كل المشاركات لدينا مباشرة في صندوق البريد الإلكتروني

شارك الموضوع

مواضيع ذات صلة

0 commenti:

leb

back to top