Gedichten, Spreuken

IN klachinko  |  POSTED :  10:59 0

Gedichten
Gedichten, Spreuken
Gedichten, Spreuken
Een kind is als een vlinger in de wind
Sommigen kunnen hoger vliegen dan anderen,
Maar ieder vliegt zo goed als hij of zij kan
De een met de ander vergelijken heeft geen zin
Elke kind is verschillend
Elk kind is prachtig
Elk kind is speciaal
Gedichten
Ga nooit heen zonder te groeten.
Ga nooit heen zonder een zoen.
Wie het noodlot zal ontmoeten,
kan het morgen niet meer doen.
Ga nooit weg zonder te praten,
dat doet een hart zo'n pijn.
Wat je s'morgens hebt verlaten.
kan er s'avonds niet meer zijn
Gedichten
Gedichten, Spreuken
Gedichten, Spreuken
Ik hou van het leven, ik hou van de zon
ik open de deur en flikker van 't balkon.
Gedichten
Ik ben voor je gevallen, gevallen op straat,
Ik zag je mooie ogen maar de stoeprand te laat...
Gedichten
Gedichten, Spreuken
Gedichten, Spreuken
's ochtends eet ik niet ik denk aan haar,
's middags eet ik niet ik denk aan haar,
's avonds eet ik niet ik denk aan haar,
's nachts slaap ik niet ik heb honger.
Gedichten
Ik hou van jou
Jij van je autootje
Ik trouw met jou
Jij met je autootje
Jij brak mijn hart
Ik jouw autootje
Gedichten
Gedichten, Spreuken
Gedichten, Spreuken
God schiep de aarde
God schiep het woud
God schiep de leraren
Ach iedereen maakt wel eens een fout
Gedichten
Gedichten, Spreuken
Gedichten, Spreuken
Als je op een dag...
Als je op een dag de behoeft hebt om te huilen
Bel me...
Ik beloof niet dat ik je aan het lachen zal maken, maar ik kan samen met je huilen
Gedichten
Gedichten, Spreuken
Gedichten, Spreuken
Als je op een dag de behoefte hebt om weg te lopen
Bel me...
Ik beloof niet dat ik je zal vragen om te stoppen, maar ik kan samen met je rennen
Gedichten
Als je op een dag de behoefte hebt om naar niemand te luisteren
Bel me...
Ik beloof dat ik er voor je zal zijn en ik beloof om heel stil te zijn
Gedichten
Gedichten, Spreuken
Gedichten, Spreuken
Maar als je me op een dag belt...
En je krijgt geen gehoor
Kom dan snel om me te zien
Misschien heb ik jou nodig
Gedichten
Wees steeds een zonnestraaltje,
Voor elk die je ontmoet
Dan geef je anderen vregude
En het gaat je zelf ook goed
Gedichten
Gedichten, Spreuken
Gedichten, Spreuken
Lieve schat, 
Als je aan 't slapen bent, stuur me je dromen
Als je aan 't lachen bent, stuur me je glimlach
Als je aan het huilen bent, stuur me je tranen
Ik hou van je
Gedichten
Het leven is kort, breek de regels, vergeet snel, kus langzaam, hou oprecht van mensen, lach uitbundig en heb nooit spijt van iets wat je deed glimlachen
Spreuken
Pas als een vlieg op je ballen zit, begrijp je dat niet alles met slaan is op te lossen
Spreuken
Van een kale kip kun je niet plukken, maar je kunt hem wel een poot uitdraaien
Spreuken
Bezoek en verse vis, blijven zelden na enkele dagen nog fris
Spreuken
Een slak en een haas vieren tegelijk nieuwjaar
Spreuken
Gedichten, Spreuken
Gedichten, Spreuken
ls je 's morgens met de kippen opstaat, overdag werkt als een paard en 's avonds zo moe bent als een hond dan is de kans groot dat je een ezel bent
Spreuken
Dochters, tot hun 16e zeuren ze om een paard en op hun 17e komen ze thuis met een ezel
Spreuken
Als ik gemekker wil horen, koop ik wel een geit
Spreuken
Als je denkt dat je te klein bent om invloed te hebben, dan heb je nog nooit de nacht doorgebracht met een mug in je slaapkamer
Spreuken
Levensvraag: Wat voelt een vlinder in zijn buik als hij verliefd is?
Spreuken
Je vangt meer vliegen met stroop dan met azijn
Spreuken
We zitten allemaal in hetzeflde schuitje, alleen de een roeit en de ander zit te vissen
Spreuken
Iedere wijze uil is ooit een uilskuiken geweest
Spreuken
Gedichten, Spreuken
Gedichten, Spreuken
Wie ooit gezegd heeft 'Diamonds are a girls best friend', heeft nooit een hond gehad
Spreuken
Kakelen is niks, maar een ei leggen is een kunst
Spreuken
Dieren kunnen niet praten; als ze zeggen dat ze dat wel kunnen, dan liegen ze
Spreuken
Soms ben ik zo nuchter als een pasgeboren schaap, lam dus

نبذة عن الكاتب

اكتب وصف المشرف هنا ..

اشتراك

الحصول على كل المشاركات لدينا مباشرة في صندوق البريد الإلكتروني

شارك الموضوع

مواضيع ذات صلة

0 commenti:

leb

back to top